16 فروردین 1394
شماره خبر: 139711

آسمان میهن اسلامی با نام و یاد شهیدان گلگون کفن چراغانی شده است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آسمان میهن اسلامی با نام و یاد شهیدان گلگون کفن چراغانی شده است


مدیر منطقه 11 شهرداری کرج اظهار داشت: آسمان میهن اسلامی با نام و یاد شهیدان گرانقدر چراغانی شده است و آن ستارگان تابناک همچون نگینی بر تارک ایران زمین می درخشند.
مدیر و جمعی از معاونین و کارکنان منطقه 11 شهرداری کرج همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) که به پاس رشادت ها و صبوری آن بانوی بزرگوار با عنوان روز ملی تکریم مادران و همسران شهداء نامگذاری شده است، با حضور در بیت جمعی از خانواده های معظم شهداء، با گرامیداشت یاد و خاطره آن کبوتران سپیدبال، به تجلیل از پدران و مادران آنها پرداختند. خانواده های معظم شهیدان احمد فرهادی، محمدعلی مصطفایی، مرتضی محمد رضاپور و عباس بابا از جمله توقفگاه های مسئولان شهری منطقه 11 شهرداری کرج بودند که دقایق سرشار از احساسی در آنها رقم خورد و مادران و پدران شهیدان گرانقدر از رشادت ها و دلاوری های فرزندان رشیدشان سخن گفتند و بر ادامه راه آنان تاکید ورزیدند.
مدیر منطقه 11 شهرداری کرج در این دیدارها با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش کنونی میهن اسلامی مرهون مجاهدت ها و رشادت های شهدای گرانقدر است، خاطر نشان کرد: صبوری و استقامت خانواده های معزز شهداء بهترین نمونه و الگوی عملی اخلاق و معنویت است و نسل کنونی با مطالعه و تحقیق در رفتار و گفتار آنها باید به سمت زندگی بهتر و سرشار از معنویت حرکت کند. مهدی فاطمی خطاب به خانواده های معظم شهیدان گفت: شما عزیزان که پاره های تن خود را برای حفظ اسلام و انقلاب نثار کردید، دنیا را در برابر این همه بزرگی و ایثار به زانو در آورده اید و ما فرزندان انقلاب قدردان رشادت های شما هستیم و این مسیر را ادامه خواهیم داد. این مدیر اضافه کرد: به برکت خون پاک شهیدان است که ما در جایگاه های خدمت به مردم شریف مان نشسته ایم و وظیفه سنگینی برای قدرشناسی و صیانت از ایثارگری ها و جانفشانی های شهیدان و جانبازان بر دوش ماست.
فاطمی در ادامه خاطر نشان کرد: بازدید و ملاقات با خانواده های معظم شهداء کوچکترین کاری است که ما انجام می دهیم و البته در مقابل شأن و منزلت شما بسیار ناچیز است، وظیفه ماست که هر کاری که از دستمان بر می آید را با طیب خاطر برای خانواده شهداء انجام دهیم. یادآور می شود در این دیدارهای جداگانه به همت و هماهنگی روابط عمومی، بسیج و امور ایثارگران منطقه صورت گرفت، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خانواده های معظم شهداء تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود