26 اسفند 1393
شماره خبر: 139503

کوچه ها و محلات زیبای شهر به شهروندان معرفی می شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

کوچه ها و محلات زیبای شهر به شهروندان معرفی می شوند


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج گفت:اجرای طرح معرفی کوچه ها و محلات زیبای شهر کرج به ویژه با توجه به نزدیکی به ایام سال نو در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.
رضا فیض با اشاره به اقدامات سازمان زیباسازی در آستانه سال نو عنوان کرد: ارائه طرح رنگ آمیزی و پاکسازی جداول و نرده های سطح شهر همچنین رنگ آمیزی و ترمیم مبلمان شهری با همکاری سازمان های ذیربط از جمله این اقدامات است. وی همچنین به رنگ آمیزی و ساماندهی ایستگاه های اتوبوس با همکاری سازمان مربوطه، رنگ آمیزی جداره های آرامستان های شهر، بهسازی و رنگ آمیزی پل های عابر پیاده، اشاره کرد و در عین حال از پاکسازی و جمع آوری تابلوهای غیر مجاز ازمعابر اصلی شهر، امحا و پاکسازی دیواره های سطح شهر و اجرای طرح المان نوروزی به منظور آماده سازی شهر برای ورود به سال جدید خبر داد. فیض با اشاره به اجرا و نصب المان های نوروزی در سطح مناطق 12 گانه و اجرا و نصب سفره های هفت سین در سطح شهر، اظهارداشت: سازمان زیباسازی علاوه بر آنچه گفته شد طرح های متعددی که طرح احیا آب نما های میادین سطح شهر، احیا و روشنایی معابر، اجرای طرح پلاک برتر و معرفی و قدردانی از شهروندانی که اقدام به زیباسازی نما از حیث برطرف کردن آلودگی های بصری موجود بر نما ورنگ آمیزی و نور پردازی و جانمایی گلجای در بالکن ها و محوطه سازی اطراف ساختمان اقدام کرده اند را در اولویت اجرا دارد.
اجرای طرح آموزش شهروندی
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج در ادامه اجرای طرح آموزش شهروندی را یادآور شد وافزود: افزایش اثر بخشی فعالیت های مرتبط با زیباسازی از طریق آموزش شهروندی در قالب ارائه کارت پستال های نوروزی به شهروندان و مدارس با هدف تحقق این مهم توسط سازمان زیباسازی و کارشناسان فعال در این سازمان انجام می شود. فیض، اجرای طرح آذین بندی، آذین بندی مناسبتی جهت میادین بزرگ شهر با لحاظ نمودن ایام فاطمیه، تعویض پرچم های سطح شهر، رنگ آمیزی میله پرچم های موجود در سطح شهر و طرح اکران پیام های تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه در سازه های فرهنگی سطح شهر را از دیگر طرح های مد نظر سازمان در ایام پیش رو ذکر کرد. وی، استفاده از تابلو سریالی در ایام نوروز جهت تبریک ایام، نام گذاری سال و دعای تحویل سال را مهم ارزیابی کرد و با عنوان اینکه انجام این اقدامات در دستور کار سازمان قرار دارد، گفت: علاوه بر این طراحی، چاپ و نصب بنر خوش آمدگویی در نقاط مختلف شهر علی الخصوص مبادی ورودی و خروجی شهر با محوریت این سازمان انجام می گیرد. فیض در پایان خاطرنشان کرد: آذین بندی و نورپردازی فضاها و سازه های فیزیکی سطح شهر به صورت ویژه و کاملاً ملموس، هماهنگی و خرید 5 دستگاه سرویس بهداشتی پرتال جهت استفاده مسافرین نوروزی و انجام سایر امورات اعلامی از سوی ستاد استقبال از بهار جزو فعالیت های مهم سازمان است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود