20 اسفند 1393
شماره خبر: 139148

ناوگان اتوبوسرانی کرج به پیام های حفاظت از محیط زیست مزین شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 ناوگان اتوبوسرانی کرج به پیام های حفاظت از محیط زیست مزین شد


مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه، از تزئین ناوگان و ایستگاه های اتوبوس به بنرهایی با پیام های حفاظت از محیط زیست خبر داد.
مهرداد کیانی اظهار داشت: این اقدام به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری همچنین در پی بیانات رهبر کبیر انقلاب در اهمیت و ضرورت صیانت از محیط زیست انجام شده است. این مسئول، تعداد بنرهای نصب شده بر روی اتوبوس ها را 100 بنر ذکر و با اشاره به اینکه 15 بنر بر روی ایستگاه های اتوبوس در سطح شهر نصب شده است، عنوان کرد: این مهم با موضوع کمپین آسمان آبی، زمین پاک و با هدف ارتقای فرهنگ عمومی همچنین احترام به محیط زیست اجرایی شده است. وی با تاکید بر تغییر نگرش و رفتار انسان ها در مواجهه با طبیعت و محیط زیست، اظهار داشت: آموزش و فرهنگسازی و جلب مشارکت مردم در راستای حفظ محیط زیست وظیفه همگان است و باید به این امر توجه ویژه ای شود.
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کرج، با اشاره به نقش ناوگان حمل و نقل عمومی در کاهش ترافیک و به دنبال آن کاهش آلودگی هوا گفت: اهمیت آموزش و ترویج فرهنگ جلوگیری از آلودگی هوا و محیط زیست برکسی پوشیده نیست و مدیران و مردم در کنار هم می توانند در کاهش آلاینده های زیست محیطی نقش مهمی ایفا کنند. کیانی در ادامه به ضرورت آموزش شهروندان برای حفظ محیط زیست اشاره کرد و افزود: اطلاع رسانی و تبلیغات تصویری(بنر،بروشور و نصب پلاکارد های زیست محیطی) در فرهنگ سازی موثر، نقش بسزایی دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود