20 اسفند 1393
شماره خبر: 139146

برنامه های سازمان آتش نشانی شهرداری کرج برای میزبانی از بهار 94

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

برنامه های سازمان آتش نشانی شهرداری کرج برای میزبانی از بهار 94


مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری کرج ضمن تشریح اقدامات این سازمان در راستای استقبال از بهار و مهمانان نوروزی از تهیه و پخش بروشور های آموزشی و توصیه های ایمنی بین شهروندان خصوصاً نوجوانان در روزهای پایانی سال و ایام نوروز خبرداد.
سهراب شهبانی با اشاره به در نظر گرفتن تمهیدات ویژه جهت چهارشنبه آخر سال، اظهارداشت: برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال توام با خطرات احتمالی است و این امر اجرای طرح ها و برنامه های کارآمد با محور فرهنگ سازی، آموزش و اطلاع رسانی را از سوی سازمان آتش نشانی دو چندان می کند. وی، تهیه و پخش بروشور های آموزشی و توصیه های ایمنی بین شهروندان خصوصاً نوجوانان را یادآور شد و افزود: برگزاری کلاس های آموزشی، تهیه و نصب بنر توصیه های ایمنی در سطح شهر از اقدامات مهم سازمان آتش نشانی برای پیشگیری از خطرات احتمالی در عرصه های مختلف است. شهبانی، ضرورت تهیه و پخش بروشورهای توصیه های ایمنی برای مسافرت، ترک منزل و خودرو را یادآور شد و با عنوان اینکه انجام این مهم در اولویت برنامه های سازمان آتش نشانی است، اظهار داشت: تنظیف ایستگاه های آتش نشانی و رسیدگی به وضعیت رنگ آمیزی و نمای ظاهری از دیگر سرفصل های کاری سازمان است.
تهیه دستور العمل ایمنی برای روز طبیعت
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری کرج در ادامه به تهیه دستور العمل ایمنی برای روز طبیعت مصادف با سیزدهم فروردین ماه اشاره کرد و گفت: این سازمان برای برگزاری این آیین آمادگی کامل دارد. شهبانی، نصب بنر تبریک سال نو برروی خودروهای سازمان، استقرار خودرو ها در مبادی ورودی و خروجی شهر، حضور کلیه مدیران و مسئولین در پنجشنبه آخر سال در گلزار شهداء را از جمله برنامه های این سازمان در ایام پایانی سال ذکر و عنوان کرد: از مهمترین برنامه ها و فعالیت های سازمان آتش نشانی در ایام نوروز استقرار نیروهای آتش نشانی در مبادی ورودی و خروجی شهر است. وی، اذعان داشت: به منظور ارتقاء سطح خدمات رسانی کلیه مرخصی های پرسنل لغو شد و طی آن همه نیروهای آتش نشانی به آماده باش کامل با کلیه امکانات و تجهیزات تا 14 فروردین درآمدند؛ این اقدام به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی انجام می شود.
تهیه و تحویل 100 عدد کپسول اطفاء حریق به گشت های نیروی انتظامی
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری کرج، گفت: 100 عدد کپسول اطفاء حریق تهیه به گشت های نیروی انتظامی به منظور کنترل و نظارت بر مراسم ویژه چهارشنبه سوری تحویل شد. همچنین به منظور کاهش آسیب های ناشی از بازی های چهارشنبه آخر سال، آموزش به دانش آموزان در مدار اجرا قرار گرفت. گفتنی است، خودروهای آتش نشانی در محل های تعیین شده به همراه اورژانس و هلال احمر در کلیه ایستگاه های نوروزی و سایر نقاط مورد نیاز شهر در ایام نوروز و روزهای پایانی سال مستقر می شوند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود