11 اسفند 1393
شماره خبر: 138554

آموزش، راهکار جدایی روزمرگی از ایده پردازی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آموزش، راهکار جدایی روزمرگی از ایده پردازی


مسئول اداره آموزش شهرداری کرج به برپایی دوره های آموزشی برای کارکنان در این اداره اشاره کرد و گفت: مباحث مختلف آموزشی عمومی همچون امداد، نجات و کمک های اولیه، کنترل خشم و اخلاق اسلامی در نظام اداری و ..
نیز آموزش های تخصصی نظیر نقشه برداری عمومی طی دو ماه گذشته به کارکنان این دستگاه خدمات رسان آموزش داده و ارائه شده است. حمید قاسمی با اعلام این خبر افزود: یکی از وظایف سازمان ها و دستگاه های عمومی و خصوصی، افزایش دانش و بینش کارکنان به منظور رهایی نیروها از روزمرگی و ورود به مرزهای جدید اندیشه و دانش است که معاونت برنامه ریزی و توسعه شهرداری کرج بنا بر وظیفه ذاتی خود، آموزش را به عنوان راهکاری به منظور تحقق این مهم در دستور کار خود قرار داده است. قاسمی افزود: برپایی این دوره ها که اغلب به صورت رایگان برای نیروها می باشد با توجه به خواست و نیاز نیروها و در مسیر حرکت شهرداری تا رسیدن به ایده آل های مد نظر، تدارک دیده می شود.
وی اذعان داشت: برای مثال یکی از اولویت های ما برای کارکنان این دستگاه، آموزش اصول شهروندی و پیاده سازی آن در سیستم شهرداری به عنوان دستگاهی است که خود متولی توسعه آموزش های شهروندی در شهر می باشد. بر همین اساس، برگزاری دوره های آموزش ایمنی و امداد و نجات را در کنار برپایی کلاس های کمک های اولیه برای کارکنان مد نظر قرار گرفت. به گفته قاسمی، این دوره ها با هماهنگی سازمان آتش نشانی و خمات ایمنی همچنین جمعیت هلال احمر شهرستان کرج برگزار شد و ضمن آن تعداد زیادی از نیروها با اصول ایمنی و کمک های اولیه آشنا شدند. این مسئول اضافه کرد: همچنین با توجه به ضرورت ایجاد فضای تکریم ارباب رجوع و رفتار خوش با مراجعه کنندگان و نیز آموزش کارکنان برای حفظ آرامش و امنیت در محیط خانوادگی، دوره های آموزشی کنترل خشم و اخلاق اسلامی در نظام اداری برپا شد. قاسمی، برپایی این دوره آموزشی را با همکاری موسسه فرهنگی خیبر عنوان کرد و بیان داشت: در موضوعات تخصصی نیز دوره آموزشی نقشه برداری عمومی در محل دانشگاه علمی - كاربردی شهرداری كرج برگزار شد که طی آن کارشناسان املاک، با اطلاعات به روز و موثر در این حوزه آشنا شدند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود