30 بهمن 1393
شماره خبر: 137944

نقش سامانه "پست رسانه" در انجام امور مدیریت شهری بررسی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

نقش سامانه "پست رسانه" در انجام امور مدیریت شهری بررسی شد


نقش سامانه "پست رسانه" توسط مدیرعامل شبکه تبلیغات ایران در بیست و دومین نشست کمیته ارتباطات و بین الملل کلانشهرهای کشور بررسی شد.
حامد جمالی در کارگروه تخصصی بیست و دومین نشست کمیته ارتباطات و بین الملل کلانشهرهای کشور با محور رسانه و کلانشهرها با اشاره به راه اندازی نخستین و جامع ‌ترین رسانه ارائه خدمات بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی کشور با عنوان "پست رسانه" به تشریح کارکرد این رسانه پرداخت و افزود: پست رسانه، رسانه جدید استکه با همکاری و تحت نظارت شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و بر اساس تعرفه‌های پیش بینی شده توسط این شرکت به مردم خدمات‌رسانی می‌ کند. وی با بیان اینکه این سامانه بانک اطلاعاتی شامل کد پستی 10 رقمی کلیه افراد، اصناف و مشاغل این امکان را در اختیار دارد، عنوان کرد: توانایی ارسال هرگونه بسته‌ای مانند بسته‌های اطلاع‌رسانی، تبلیغاتی، بازاریابی و نظرسنجی به کد پستی گروه‌های هدف دارد. جمالی با تاکید بر اینکه ساختار شبکه‌های اطلاع‌ رسانی، تبلیغاتی و بازاریابی کشور باید متحول شود، این سامانه را به عنوان ابزاری برای حرکت در مسیر تغییر در عرصه های ذکر شده معرفی کرد و گفت: این سامانه می تواند در مدیریت شهری و فعالیت های این مجموعه خدمات رسان نقش موثر و کارآمدی را ایفا کند. وی با اشاره به اینکه در پست رسانه کد پستی کل جمعیت به صورت طبقه بندی شده همچنین مبتنی بر مشاغل مختلف وجود دارد، بیان کرد: به طور قطع مدیریت شهری حامل پیام هایی با محتواهای متعدد برای صنوف و اقشار مختلف جامعه شهری می باشد که این سامانه با امکانی که دارد می تواند این هدف را محقق کند. جمالی عنوان کرد: پیام ها می تواند با توجه به ضرورت ها و اولویت ها برای افراد مختلف به صورت پستی و یا صوتی بر روی تلفن های ثابت ارسال شود. جمالی اظهار امیدواری کرد که پست رسانه می‌تواند با اتکا به اعتبار شرکت پست موثرترین و کم‌هزینه‌ترین رسانه کشور تبدیل شود همچنین پست رسانه برای ارسال خدمات آی سی تی، گذرنامه و... نیز امکاناتی را فراهم آورده است؛ در مجموعه مدیریت شهری نیز از این امکان می توان در امور مختلفی بهره برد. وی با اشاره به نقش و کاربرد پست رسانه در مدیریت شهری، افزود: خدمات پست رسانه در روابط عمومی ها بسیار کارآمد است؛ در قالب بهره گیری از این سامانه می توان پیام ها و بسته های آموزش شهروندی را به نحوی موثر برای اقشار مختلف مردم ارسال کرد. وی افزود: بررسی میزان رضایتمندی شهروندان از اجرای پروژه های شهری از آیتم های مهمی است که مدیریت شهری برای ارائه خدمات بهینه به آن نیاز دارد، در این راستا سامانه پست رسانه با مکانیزم تعریف شده می تواند به آسانی این نیاز مدیریت شهری را مرتفع سازد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود