20 بهمن 1393
شماره خبر: 137342

11 طرح کوچک و بزرگ امروز به بهره برداری می رسد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

11 طرح کوچک و بزرگ امروز به بهره برداری می رسد


شهرداری کرج در حالی به استقبال از سی و ششمین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی ایران و انتخاب انقلاب اسلامی به عنوان نظام حاکم بر جامعه ایرانی می رود که افتتاح تعداد زیادی از طرح های عمرانی، فرهنگی، ورزشی و فضای سبز را در برنامه این روزهای خود قرار داده است.
جنگل کاری اراضی شمال غرب کرج در قالب اجرای طرح کمربند سبز این کلانشهر امروز در کنار انجام طرح بازسازی و بهسازی پارک شهید چمران و بازسازی و بهسازی فاز 1 پروژه پارک جنگلی جهان نما امروز آغاز خواهد شد. سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کرج همچنین در ادامه فعالیت های جهادی خود در سال جاری، بهره برداری از پروژه مجموعه ورزشی شهید چمران را در این پارک بزرگ و قدیمی شهر کرج در برنامه های خود قرار داده است. افتتاح شبکه آب خام قنات ترقی و انتقال آن به مناطق مختلف به عنوان یکی از اقدامات برجسته این سازمان، در روز جاری با حضور مسئولان شهری انجام خواهد شد. همچنین بوستان کسری و پارک حاشیه ای ورزشگاه انقلاب کرج در آستانه فرا رسیدن روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در روز جاری افتتاح شده و مورد بهره برداری قرار می گیرد. آیین افتتاح طرح های فضای سبز شهرداری کرج ساعت 14 امروز با حضور مسئولان شهری در مجموعه ورزشی پارک چمران خواهد بود.
آغاز مسابقات ورزشی محلات
سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کلانشهر کرج نیز امروز به میزبانی از ورزشکاران شهر رفته و دومین مسابقات ورزشی محلات را با حضور نزدیک به 2600 ورزشکار در دو گروه مسابقات فردی و گروهی آغاز خواهد کرد. در آیین افتتاحیه این مسابقات که راس ساعت 14:30 امروز در سالن شهدای شهرداری واقع در چهارصد دستگاه می باشد، قرعه کشی مسابقات گروهی با شرکت 600 نفر از شهروندان انجام می گیرد.
گام بلند تاکسیرانی به سمت شهر الکترونیک
ساعت 10 صبح روز جاری سازمان تاکسیرانی شهرداری کرج با آغاز بهره برداری از سامانه کارت الکترونیک تاکسیداران به استقبال از تشکیل شهر الکترونیک می رود. این سازمان در راستای تکریم یکی از فعال ترین و موثرترین اقشار جامعه که تاکسیرانان و تاکسیداران هستند، افتتاح دو خانه تاکسی را در برنامه امروز خود قرار داده است. بهره برداری از محل شستشوی خودرو ویژه تاکسیداران نیز از طرح هایی است که امروز با حضور مسئولان شهری در محل احداث این کارواش آغاز خواهد شد. بر این اساس، شهر کرج امروز محصول گام های جهادی خود در حوزه های حمل و نقل و ترافیک شهری، فضای سبز و ورزش را از زمین تلاش مضاعف و خدمت جهادی برداشت می کند تا با حرکت در مسیر توسعه، مسیر پیشرفت را هموار نماید. امید مدیریت شهری کرج در این راستا، خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و ایجاد شهری است که در سایه انجام اقدامات عمرانی، ارتقای فرهنگ شهروندی و شهرنشینی و تقویت ساختارهای شهری و زیستی بر مطلوبیت و کیفیت زندگی شهروندان بیافزاید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود