24 دی 1393
شماره خبر: 135670

سه ایستگاه مکانیزه اتوبوس در نقاط دارای اولویت فردیس نصب شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سه ایستگاه مکانیزه اتوبوس در نقاط دارای اولویت فردیس نصب شد


مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه، از نصب سه ایستگاه مکانیزه در نقاط دارای اولویت فردیس خبر داد و افزود: این شهرستان همچنین دارای 11 ایستگاه و سرپناه عادی نیز می باشد.
مهرداد کیانی محل نصب ایستگاه های مکانیزه را، فلکه سوم فردیس، پارک منظریه و سه راه انبار نفت ذکر و عنوان کرد: ایستگاه های عادی در فلکه چهارم فردیس، فلکه اول، سر کانال فردیس، دادگستری، انتهای خط شهرک ناز، سه راه حافظیه، مقابل پمپ بنزین جاده ملارد، منظریه، میدان راه آهن شهرک وحدت و قبل از فلکه سوم جنب ایستگاه گاز قرار دارند.
این مسئول با اشاره به اینکه شش خط اتوبوس در فردیس مشغول خدمت رسانی هستند؛ خط فردیس به بلوار شهید چمران، خط فردیس یه مترو شهید سلطانی، خط شهرک ناز به فلکه پنجم فردیس، خط اهری به بلوار شهید چمران، خط وحدت به بلوار شهید چمران و خط فردیس به میدان آزادی تهران را از جمله این خطوط نام برد. وی تعداد اتوبوسهای فعال در فردیس را 67 دستگاه برشمرد و افزود: 13 دستگاه در خطوط فردیس، اهری و وحدت به بلوار شهید چمران به ترتیب 13، 8 و 6 دستگاه اتوبوس، در خط فردیس به مترو شهید سلطانی 11 دستگاه، خط شهرک ناز به فلکه پنجم فردیس دو دستگاه و در خط فردیس به میدان آزادی تهران 27 دستگاه اتوبوس فعالیت می کنند. مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه در خصوص کمبود ایستگاه اتوبوس در فردیس اظهار داشت: به دلیل باریک بودن معابر در شاهراه فردیس امکان نصب سایبان وجود ندارد و این مهم یکی از مشکلات اساسی سازمان به شمار می رود. کیانی همچنین به ممانعت بیش از حد کسبه برای نصب ایستگاه مکانیزه اشاره کرد و با بیان اینکه در محل هایی که دارای فضای سبز است ایستگاه نصب شده است، گفت: نصب ایستگاه و سایبان در فردیس با مشکلات از این قبیل مواجه است و سازمان سعی در رفع آن به منظور رفاه حال شهروندان دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود