23 مهر 1391
شماره خبر: 13189

ضرورت فرصت سازی برای بروز رسانی و افزایش دانش کارشناسان حمل و نقل

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ضرورت فرصت سازی برای بروز رسانی و افزایش دانش کارشناسان حمل و نقل

سپیدار آنلاین : معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج تاکید کرد: فرصت سازی برای برزو رسانی و افزایش دانش کارشناسان حمل و نقل امری ضروری و از اولویت های این حوزه در شهرداری کرج است.
مهرداد فیروزبخت با بیان این مطلب افزود: تحققق این مهم نقش بسزایی در جاری کردن مسائل ترافیکی روز در برنامه های معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری و به تبع آن تسهیل در امور ترافیکی دارد. وی با بیان اینکه، بدون تردید تراکم ترافیک و پیامدهای آن، از مهمترین معضلات شهرنشینی به ویژه در کلانشهر ها می باشد، عنوان کرد: برنامه ریزی و اتخاذ سیاست های راهبردی و کاربردی حوزه حمل و نقل و ترافیک امری مهم محسوب می شود که اين امر نیازمند بهره گیری از تدابیر ویژه و مهم است. این مسئول، بهره گیری از توانمندی های متخصصان و اندیشمندان داخلی و بین المللی صنعت حمل و نقل را از جمله راهکارهای مهم در اتخاذ سیاست ها و برنامه های کارآمد برای این حوزه ذکر و عنوان کرد: این مهم نقش بسزایی در افزایش راندمان کاری این حوزه دارد. فیروزبخت اظهارداشت: زمینه سازی جهت تبادل نظر و تعامل فعالان عرصه حمل و نقل برای رسیدن به نقطه مطلوب و ایده آل در زمینه حمل و نقل ترافیک همچنین رفع نیازهای ترافیکی شهر و برطرف کردن مشکلات و معضلات این حوزه ضروری است.
ایجاد شرایط مناسب برای ارائه ایده های نوین و مدیریت دانش ترافیک
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با تاکید بر ایجاد شرایط مناسب برای ارائه ایده های نوین و مدیریت دانش ترافیک، عنوان کرد: در صورت ایجاد این شرایط می توان به تحقق پذیری و کارآمدی طرح های ترافیکی اطمینان داشت. فیروزبخت در ادامه اظهارداشت: فراهم نمودن امکان بروز خلاقیت ها و نگرش های دانش پژوهان و هدفمند نمودن آن با استفاده از تجربیات اساتید و صاحب نظران نیز امری مهم برای حوزه حمل و نقل ترافیک محسوب می شود. معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج با تاکید بر انجام اقدامات حوزه حمل و نقل ترافیک منطبق با اصول مهندسی، اظهارداشت: از اولویت های حوزه حمل و نقل ترافیک شهری طی چند سال اخیر تاکنون با توجه به نظرات کارشناسی عوامل ذیربط این حوزه، انجام اقدامات منطبق با اصول مهندسی است. فیروزبخت با بیان اینکه، در چند سال اخیر بهره گیری از روش و رویه های مهندسی ترافیک نمود بسیار خوبی در حوزه حمل و نقل ترافیک شهرداری داشته است، گفت: برنامه ریزی علمی و اصولی در این حوزه بازتاب بسیار مهمی در ساختار ترافیکی شهر داشته و خواهد داشت. وی با اشاره به اجراي طرح های ترافیکی در نقاط مختلف شهر کرج از جمله احداث تقاطع های غیر همسطح، اصلاحات هندسی و نصب چراغ های راهنمایی و رانندگی افزود: انجام این پروژه های ترافیکی عمرانی از خروجی های انطباق طرح های ترافیکی با اصول مهندسی ترافیک است.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود