1 مهر 1393
شماره خبر: 129819

پیروی از رهبری رمز پیروزی در برابر استکبار جهانی و عبور از گذرگاه ها است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پیروی از رهبری رمز پیروزی در برابر استکبار جهانی و عبور از گذرگاه ها است


عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه 8 سال دفاع مقدس ارزش ها و دستاورد های تاریخی بسیاری برای ما و عبرت های فراوانی را برای استکبار جهانی داشت، اظهار داشت:..
لزوم پیروی از ولایت فقیه و رهبری برای پیروزی در برابر بزرگ ترین تهدید ها و زیاده خواهی ها و عبور از سخت ترین گذر گاه ها یکی از مهمترین ارزش ها و دستاورد های دفاع مقدس بود که می بایست همواره مورد توجه قرار گیرد. فاطمه اسکندری ادامه داد: زنان و مردان رزمنده و دلاور ایران اسلامی با رشادت ها، شجاعت ها و ایثارگری های تاریخی خود در دوران دفاع مقدس ابهت پوشالی دشمنان ایران اسلامی و افسانه بی‌پشتوانه شکست‌ناپذیری استکبار جهانی را با سلاح ایمان و وحدت و پیروی از رهبری در هم شکستند.
عضو پارلمان شهری کرج با اشاره به نقش و جایگاه ویژه زنان در 8 سال دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس به گفته مقام معظم رهبری یک حادثه عظیم و تاریخ بسیار بزرگی در ایران اسلامی است که نباید به فراموشی سپرده شود و خون شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس موجب آزادی و استقلال نظام اسلامی شد که نقش و تاثیر زنان مسلمان، مادران و همسران و فرزندان ایثارگران و رزمندگان در این حماسه، در ابعاد مختلف تکمیل کننده از خودگذشتگی رزمندگان بود. وی تاکید کرد: در همان ایام زنان ما یک معنا و فکر و جریان فکری را ایجاد کردند و این جریان فکری ناشی از یک مبانی معنوی و اعتقاداتی بود و همین اعتقاد سبب شد تا عملکرد زنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس، همچون دوران پیروزی انقلاب در تربیت فرزندان و سازماندهی خانواده و ساماندهی مشکلاتی که برای خانواده ها به خاطر شرایط جنگی ایجاد شده بود به مدیریت جهادگونه بپردازند. فاطمه اسکندری ادامه داد: در حقیقت در دفاع مقدس اکثر زنان محور اصلی شوق مردان و فرزندان برای دفاع از وطن و آرمان و ارزش های انقلاب اسلامی شدند و زینب (س) گونه چه در خط مقدم و چه در پشت جبهه و چه در ایجاد روحیه و زمینه های لازم برای حضور پرشور رزمندگان اسلام در جبهه برگ هایی از تاریخ به نام خود ثبت کردند که سالیان سال می تواند الگویی برای آیندگان باشد. عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: گرچه ما در جنگ تحمیلی در بخشی از حوزه ها دچار خسران و هزینه شدیم اما فواید ارزش های به دست آمده در این دوران سبب تحکیم مسیر انقلاب بزرگ اسلامی ما که انقلاب و نظامی الهی و معنوی است، شد و عزت نفس و اعتماد به نفس بی بدیلی به همه بخشید به نحوی که این اعتماد به نفس هیچ گاه خدشه نمی پذیرد. وی گفت: دفاع مقدس سبب شد تا در بین همه اقشار کشور برای مقابله و ایستادگی با استکبار، شجاعتی منحصر به فرد شکل گیرد. عضو شورای اسلامی کرج خاطر نشان کرد: اهمیت دفاع مقدس و زنده نگاه داتشن و تجدید میثاق با ارزش های آن از این جهت مضاعف و واجب می شود که دفاع مقدس و جنگ تحمیلی جنگ بین دو کشور نبود بلکه دفاع در برابر اتحاد و ائتلاف جهانی علیه ملت مسلمانی بود که مسیر تعالی و آزادگی در برابر استکبار را انتخاب کرده بودند و دشمنان سعی داشتند تا با فشار نظامی و اقتصادی و... ملت ما را از مسیر خود خارج سازند که به حمد الهی و با رهنمود های امام راحل(ره) و رشادت های مردان و زنان غیور و مسلمان با شکست تاریخی و سختی روبرو شدند. وی با اشاره به تاثیر رهنمود ها و فرامین امام راحل (ره) در پیروزی در 8 سال دفاع مقدس گفت: معنویت و پیروی از فرامین امام راحل (ره) (ولایت فقیه) در دوران دفاع مقدس از رموز اصلی پیروزی و رشادت های ملت ایران و در راس آنها رزمندگان زن و مرد ایران عزیز اسلامی بود و در حال حاضر نیز وجود رهبر فرزانه و معظم انقلاب در هدایت کشتی انقلاب در مسیر صحیح نیز بی بدیل و منحصر به فرد است و پیروی از ولایت فقیه و رهبری یکی از مهمترین ارزش های دفاع مقدس به شمار می رود که می بایست همواره مورد توجه قرار گیرد. وی در پایان تاکید کرد: دفاع مقدس بهترین الگوی ایجاد اتحاد و اعتماد به نفس در سایه پیروی از رهبری و استفاده از سلاح ایمان، حکمت و پایداری و شجاعت برای مقابله با هر تهدیدی است که فقط منخصر به آن دوران نمی شود و در زمان حال نیز می بایست با استفاده از همین راهبرد در مسیر تعالی انقلاب و نظام اسلامی حرکت کرد که ایجاد تحول در اقتصاد و فرهنگ با مدیریت جهادی و عزم ملی یکی از مهمترین این عرصه ها به شمار می رود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود