25 شهریور 1393
شماره خبر: 129388

بستری شدن مقام معظم رهبری در بیمارستان دولتی حقیقت ساده زیستی زندگی ایشان است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بستری شدن مقام معظم رهبری در بیمارستان دولتی حقیقت ساده زیستی زندگی ایشان است


رئیس کمیسیون فرهنگی پارلمان شهری کرج با بیان اینکه بستری شدن مقام معظم رهبری در بیمارستان دولتی حقیقت ساده زیستی زندگی ایشان است و قطعا بسیاری از رهبران سیاسی جهان مبهوت رفتار و منش بزرگوارانه معظم له مانده اند، اظهار داشت:..
پیوند عمیق میان امت و امام امت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (ره) ارتباطی همچون شمع و پروانه است که همه فرزندان ملت پروانه وار به گرد شخصیت وارسته ایشان می چرخند و از روحانیت وجودشان سرمست می شوند. سعید فیروزگاه گفت: به حمد الهی و با دعای خیر مراجع تقلید، علما و روحانیت و با نیایش های صادقانه و خالصانه خانواده های معظم شهداء و ایثارگران و زمزمه های عارفانه بندگان مومن خداوند رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از عمل موفقیت آمیز در یکی از بیمارستان های دولتی و بهره مندی از مراقبت های درمانی دوباره به بیت خویش بازگشتند تا از ملت رفع نگرانی شده و لبخند شادمانی بر چهره بیش از هفتاد میلیونی ایرانی و میلیون ها دوستدار ولی معظم فقیه در سراسر جهان بنشیند. وی خاطر نشان کرد: سلامتی دایم و طول عمر با عزت رهبر معظم انقلاب اسلامی دعای ثابت راز و نیازهای بندگان مومن خدا به درگاه باری تعالی است و مادامی که ملت در مسیر اسلام و قرآن و تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت آیت ا... امام خامنه ای (مدظلعه العالی) حرکت می کنند، قطعا هیچ تهدید خارجی و فشار اقتصادی توان از پای درآوردن ملت را نخواهد داشت و حرکت به سمت فتح قله های جهانی ادامه دارد. فیروزگاه از بیانات ارزشمند و دیدگاه حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان روشنگر مسیر و نقشه راه و مسیر حرکت دولت و ملت یاد کرد و اذعان داشت: همانطور که شاهد بودیم رهبری عظیم الشان در سرزمینی که وجبِ به وجب آن متعلق به ایشان است و در زمین و هوای ایران اسلامی عطر ارادت به ایشان جریان دارد، امتیاز خاصی برای خود قایل نشد و عمل جراحی را در یکی از بیمارستان های دولتی انجام داد که واقعا سر زدن چنین رفتاری از سوی رهبران جهان واقعا بسیار نادر است و ملت باید قدرِ چنین گوهر نابی را بدانند و برای هر لحظه سلامتی ایشان هزار رکعت نماز شکر به جای آورند.
وجود رهبری گران ترین سرمایه مادی و معنوی این ملت قهرمان است و دنیا باید بداند که در هر وجب از خاکِ این سرزمین هزاران شیفته ایشان زندگی می کنند و با اشاره ای کوچک از سوی مقتدای خویش، حتی لحظه ای برای تقدیم جان و مال خویش در راه دفاع از اسلام و قرآن تردید نخواهند کرد... نماینده مردم کرج در شورای چهارم شهر بیان کرد: در ایام بستری شدن رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... حسینی همدانی امام جمعه محترم کرج با حضور در بیمارستان محل بستری ایشان، مراتب ارادت و سلام گرم و دعای خیر مردم غیور ایران کوچک به رهبر فرزانه این سرزمین را ابلاغ کردند و از نزدیک بوسه محبت بر دستانِ ایشان نثار کردند که واقعا این سعادت غبطه برانگیز است. فیروزگاه گفت: وجود رهبری گران ترین سرمایه مادی و معنوی این ملت قهرمان است و دنیا باید بداند که در هر وجب از خاکِ این سرزمین هزاران شیفته ایشان زندگی می کنند و با اشاره ای کوچک از سوی مقتدای خویش، حتی لحظه ای برای تقدیم جان و مال خویش در راه دفاع از اسلام و قرآن تردید نخواهند کرد. وی اظهارامیدواری کرد؛ همه مسئولان و کارگزاران انقلاب اسلامی در سراسر کشور با تاسی از منویات و آرمان های رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی در مسیر وحدت و برادری و دوستی حرکت کنند و در برخورد با مردم آنگونه رفتار کنند که در بیان و کلام رهبری تبلور داشته است. رهبری که چند روز بستری شدن ایشان در بیمارستان قلب ملت را سخت به درد می آورد و اشک بر گوشه چشمان می نشاند. شخصیتی که این روزها چند ده میلیون پیامک به جهت آرزوی سلامتی دایم و طول عمر با عزت ایشان بین آحاد جامعه رد و بدل شد تا دنیا مفهوم واقعی پیوند عاطفی بین ملت و حاکمیت را نظاره گر باشد. رئیس کمیسیون فرهنگی پارلمان شهری کرج در پایان گفت؛ خدایا هر لحظه هزار بار از عمر ما عاشقان حریم ولایت و دوستداران رهبر معظم انقلاب اسلامی بکاه و بر عمر مقتدای مان بیفزای و ظهور دولت یار حضرت مهدی (عج) را به دولت امام خامنه ای (مد ظلعه العالی) گره بزن.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود