23 شهریور 1393
شماره خبر: 129244

حضور موثر غرفه آموزش در نمایشگاه گل وگیاه

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

حضور موثر غرفه آموزش در نمایشگاه گل وگیاه


سومین نمایشگاه گل و گیاه کرج که در مدت شش روز برپایی در محل پارک شهید چمران این کلانشهر با استقبال انبوه دوستداران گل و گیاه وهنرمندان مواجه شد، شامگاه جمعه به ایستگاه اختتامیه رسید.
سومین نمایشگاه گل و کیاه کرج که از روز یکشنبه 16 شهریورماه آغاز شده بود، شامگاه جمعه پس از شش روز برپایی و استقبال مردم استانهای البرز و تهران به کار خود پایان داد.
در نمایشگاه امسال که به اذعان شهروندان در کیفیتی بالاتر و بهتر نسبت به دو دوره گذشته برپا شد، جلوه های زیبایی از گل های رنگارنگ، بزرگترین فرش گل کشور به مساحت دو هزار و 700 مترمربع، دریاچه های کوچک مصنوعی در گوشه گوشه نمایشگاه، کلکسیونی از کل و بز کوهی و.... نظر هر بیننده ای را به خد جلب وخودنمایی می کرد. درمیان غرفه های سازمان های تابعه شهرداری،غرفه آموزش سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کرج نیز خود نمائی میکرد. درطول 6روز فعالیت بی وقفه این غرفه،خیل عظیمی از شهروندان به بازدید از این غرفه پرداخته و از نزدیک با لوازم وتجهیزات اطفاء ونجات آشنا شدند. تقدیم بروشور های آموزشی و همچنین،ثبت نام آتش نشانان داوطلب از دیگر برنامه های غرفه سازمان بوده است. لازم به ذکر است پشتیبانی از نمایشگاه گل و گیاه کرج به جهت جلوگیری از حوادث احتمالی،با استقرار خودرو های عملیاتی در ورودی نمایشگاه،از برنامه های دیگر سازمان درجهت برگزاری هرچه با شکوهتر این نمایشگاه بوده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود