19 شهریور 1393
شماره خبر: 129060

ارائه خدمات پشتیبانی منطقه 11 برای بازدید كنندگان نمایشگاه گل و گیاه کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ارائه خدمات پشتیبانی منطقه 11 برای بازدید كنندگان نمایشگاه گل و گیاه کرج


مدیر منطقه 11 شهرداری کرج ضمن بازدید از سومین نمایشگاه گل و گیاه کرج اقدامات صورت گرفته در راستای کمک به برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه و رفاه حال شهروندان را تشریح کرد.
در بازدید حسین عطایی و جمعی از مسئولین منطقه 11 شهرداری کرج از سومین نمایشگاه گل و گیاه اقدامات این منطقه در کمک به برپایی و امور اجرایی نمایشگاه تشریح شد.
عطایی با حضور در محل برگزاری سومین نمایشگاه گل و گیاه در پارک شهید چمران از بخش های مختلف آن بازدید کرد. وی در این بازدید گفت: با توجه به قرار گرفتن محل برگزاری سومین نمایشگاه گل و گیاه در منطقه 11 شهرداری کرج، اقدامات خدماتی و پشتیبانی از طریق معاونت خدمات شهری این منطقه و واحد فضای سبز در خیابانها و معابر منتهی به نمایشگاه همچنین داخل محوطه پارک شهید چمران به اجرا درآمد ه است. این مسئول افزود: پاکسازی و رفت و روب خیابانهای اطراف نمایشگاه ، جمع آوری خاک و نخاله ، رفع موانع فیزیکی و موارد سد معبر از جمله اقدامات منطقه 11 شهرداری کرج برای رفاه حال شهروندان و تسهیل در تردد بازدید کنندگان است و مسیر خودروها به سمت پارکینگ های ضلع شمالی پارک چمران و درب ورودی از میدان امام حسین (ع) به نمایشگاه بصورت مستمر پاکسازی می شود. عطایی در ادامه از کنترل و نظارت بر حواشی و پیرامون محل برگزاری سومین نمایشگاه گل و گیاه در ارتباط با موضوع سد معبر و جلوگیری از وقوع آن سخن گفت و افزود: به جهت ترافیک موجود در ورودی و خروجی های نمایشگاه بخصوص در ساعات پیک و ساعتهای پایانی برپایی، گشتهای کنترل و نظارت منطقه با استقرار در محل از ایجاد هرگونه سد معبر جلوگیری می کنند. این مسئول ابراز امیدواری کرد با همکاری تمام سازمانهای خدمات رسان شهرداری کرج و نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی و سایر دستگاه ها و حوزه های فعال در نمایشگاه، بتوانیم در انتهای کار و روز اختتامیه سربلند از آن خارج شویم. مدیر منطقه 11 شهرداری کرج اظهار داشت: امید است این نمایشگاه که قسمتی از فعالیت ها و اقدامات مدیریت شهری، شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج را در معرض دید مردم قرار می دهد بعنوان کارنامه شهرداری نمره قابل قبولی را از شهروندان دریافت کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود