1 شهریور 1393
شماره خبر: 127896

بروکراسی طولانی اداری بین سازمان و معاونت فرهنگی تسهیل می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بروکراسی طولانی اداری بین سازمان و معاونت فرهنگی تسهیل می شود


بروکراسی طولانی اداری بین دو بخش سازمان و معاونت فرهنگی ورزشی - اجتماعی سبب برخی موازیکاری ها در این مجموعه ها شده است که مقرر شد با قول مساعد معاون، این بروکراسی کاهش یافته و اقدامات با هماهنگی بیشتری انجام گیرد.
در جلسه هم اندیشی سازمان فرهنگی ورزشی با معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری این کلانشهر، معاون و مدیرعامل به توافقات موثری به منظور پیشبرد و تسهیل امور دست یافتند. در این جلسه معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج با شنیدن گلایه ها و دغدغه های مدیرعامل درخصوص مشکلات موجود سر راه اجرای به موقع و شایسته طرح ها و برنامه ها، دستور کاهش نامه نگاری برای اجرای برنامه ها را صادر کرد و از مسئولان این مجموعه خواست با همکاران سازمان فرهنگی نهایت تعامل و همراهی را صورت دهند.
سیدعلی اکبر میروکیلی با بیان اینکه سازمان فرهنگی بخشی از کالبد و بدنه معاونت است، ایجاد خلل در برپایی و اجرای برنامه ها را یک ضعف ارزیابی کرد و ادامه داد: نباید اجازه دهیم فعالیت های سازمان به دلیل این گونه مشکلات به خواب رفته و امور آن گونه که شایسته نام و جایگاه سازمان فرهنگی و شهرداری کرج است، پیش نرود. وی از مدیرعامل این سازمان خواست تحت حمایت وی، اقدامات لازم را صورت داده و اجرای اقدامات مد نظر را به دلیل این گونه امور به تعویق نیاندازد. میروکیلی اظهار داشت: یکی دیگر از دغدغه های سازمان، موازی کاری در اجرای برخی برنامه ها در مجموعه شهرداری مرکز و مناطق است که پی گیری و اصلاح این موضوع هم اکنون در دستور کار همکاران قرار گرفته است. وی تاکید کرد: فعالیت های سازمان فرهنگی باید از دیگر سازمان ها و بخش ها تفکیک شده و بین سازمان و ستاد در اجرای طرح ها همفکری و تعامل کافی به وجود بیاید. مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج نیز ضمن تقدیر از همکاری معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری این کلانشهر، ابراز امیدواری کرد: با نگاه مثبت و تعامل گرای معاونت فرهنگی، امیدواریم روند امور سمت و سوی مثبت به خود گرفته و به مسئله ضرورت توسعه فرهنگ شهروندی از زاویه ای فراتر از چارت های سازمانی و اداری نگریسته شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود