16 تیر 1393
شماره خبر: 125396

شهر با اجرای طرح های زیباسازی احیا و شاداب می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شهر با اجرای طرح های زیباسازی احیا و شاداب می شود


مدیر منطقه 10 شهرداری کرج با تاکید بر ضرورت اجرای طرح های زیباسازی گفت: شهر به واسطه اجرای طرح های مربوط به سیما و منظر شهری به نحو شایسته ای احیا و شاداب می شود.
فرج االله ایلیات با بیان این مطلب افزود: توجه به ساختار شهری به ویژه مبلمان شهری بسیار حائز اهمیت است. وی با بیان اینکه هدف زیباسازی ارتقاء ساختارهای بصری شهر است بر ضرورت بهره گیری از مولفه های زیباسازی در سطح شهر تاکید کرد.
فرهنگ استفاده از مبلمان شهری را نهادینه کنیم
مدیر منطقه 10 شهرداری کرج حفظ و صیانت از سازه های شهری را مهم دانست و با بیان اینکه همه شهروندان در تحقق این امر نقش اساسی را ایفا می کنند، افزود: مسئولان نیز باید در امر فرهنگ استفاده از مبلمان شهری و نهادیه کردن آن اقدام کنند. ایلیات اظهارداشت: ساختار های بصری شهر باید هنرمندانه و با اصول و معیارهای فرهنگ اسلامی شکل گیرند. وی، اهتمام شهرداری منطقه 10 در اجرای طرح های زیباسازی را یادآور شد و افزود: تحقق اهداف زیباسازی برای منطقه اهمیت بسیار زیادی دارد. ایلیات افزود: برای بهره مندی از شهری زیبا و شایسته، علاوه بر اجرای طرح های زیباسازی که پایه و اساس هنرمندانه و کارشناسانه دارد، نیاز به همراهی و حمایت شهروندان از سازه های شهری بنا شده داریم. وی با تاکید بر اینکه، لازم است فرهنگ استفاده از مبلمان شهری را نهادینه کینم، گفت: این امر ضمن صرفه جویی در هزینه های اجرایی پروژه های زیبا سازی که به طور معمول بسیار هزینه بر هستند موجب می شوند شهر در پروسه طولانی تری از زیبایی های بصری بهرمند شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود