4 شهریور 1391
شماره خبر: 10630

اجرای طرح جهادی جمع آوری المان های زائد شهری

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اجرای طرح جهادی جمع آوری المان های زائد شهری

سپیدار آنلاین: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج تاکید کرد: طرح جهادی جمع آوری المان های زائد شهری با جدیت ویژه از سوی این سازمان پیگیری می شود.
حسین صدرایی با بیان این مطلب افزود: اجرای این طرح نقش تعیین کننده ای در زیباسازی شهری ایفا می کند. وی، محور فعالیت های سازمان زیباسازی را اجرای طرح هایي که زیبایی بصری شهر را به نحو مطلوبی فراهم می کنند، ذکر و عنوان کرد: جمع آوری المان های زائد شهری نیز در راستای تحقق این مهم انجام می شود. صدرایی با بیان اینکه، در حال حاضر المان های نازیبا و زائد از دغدغه های شهر کرج است، افزود: از ثمرات و خروجی های المان های زائد مخدوش کردن چهره شهر است که این موضوع نیز با شاکله و اساس تاسیس سازمان مغایرت دارد.
المانهای زائد عناصر فرسوده شهری هستند
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج از المان های زائد شهری به عنوان عناصر فرسوده شهری یاد کرد و افزود: این المان ها که اغلب شامل باقیمانده فندانسیون تابلو بریده شده، پایه چراغ فاقد لامپ و حباب، سطل زباله تخریب شده توسط وندالیسم شهری، کارکردی به عنوان مبلمان شهری ندارند. صدرایی با تاکید بر ساماندهی و بازسازی مبلمان شهری، گفت: بسیاری از مبلمان شهری از جمله برخی ایستگاه های اتوبوس که شستشو و رنگ آمیزی نشده اند، نیز باید در اجرای طرح جهادی جمع آوری المان های زائد شهری ساماندهی شوند. وی تاکید کرد: با اجرای این طرح و جمع آوری، ترمیم و تصحیح مبلمان فرسوده شهری، چهره شهر زنده تر و زیبا تر می شود.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود