11 تیر 1393
شماره خبر: 125151

تعلیق قرارداد 150 میلیاردی شهرداری به دلیل عدم همراهی دستگاه ها

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تعلیق قرارداد 150 میلیاردی شهرداری به دلیل عدم همراهی دستگاه ها


معاون خدمات شهری شهرداری کرج با انتقاد از عدم همراهی ادارات کل مسکن و شهرسازی برای عدم صدور مجوز نصب کارخانه بازیافت نخاله های ساختمانی، از معوق بودن قراردادی به مبلغ 150 میلیارد تومان در این خصوص خبر داد.
حسن مدیرروستا با اشاره به اینکه تلاش شهرداری و بخصوص معاونت خدمات شهر بر ارائه بهینه خدمات و بهره برداری از امکانات موجود به نفع زیست مناسب شهری است، از این عدم همراهی گلایه کرد. مدیرروستا گفت: جمع آوری و بازیافت نخاله های ساختمانی از مشکلاتی است که شهروندان را با مشکلات متعددی روبرو کرده. با همین رویکرد شهرداری کرج اقدام به خرید کارخانه بازیافت این نخاله ها کرد و برای این منظور قراردادی به مبلغ 150 میلیارد تومان را منعقد نمود. وی تصریح کرد: این قرارداد هم اکنون با عدم همکاری اداره کل مسکن و شهرسازی با جلوگیری از نصب و احداث این کارخانه در منطقه جانمایی شده، معلق مانده است.
گندآبی که به کانال های شهر می ریزد
معاون خدمات شهری شهرداری کرج گلایه دیگر خود را به اداره آب و فاضلاب اختصاص داد و از تردد و تخلیه فاضلاب موجود در ماشین های تخلیه چاه در حواشی شهر و بعضا داخل شهر به شدت انتقاد کرد. مدیرروستا اظهار داشت: خودروهای این صنف به دلیل عدم اختصاص انشعاب فاضلاب به آنها، مواد آلوده و گندآب موجود را اغلب در حاشیه شهر و بعضا در کانال های داخل شهر خالی می کنند که این اقدام عوارض عفونی و زیست محیطی بسیاری را برای شهروندان به همراه دارد. وی اضافه کرد: درخواست ما از اداره آب و فاضلاب اختصاص دو انشعاب فاضلاب به این صنف بود که متاسفانه این اداره با اختصاص انشعابات فوق موافقت نکرد و همچنان روند سابق در این زمینه ادامه دارد. معاون خدمات شهری شهرداری کرج تاکید کرد: شهرداری کرج تمام هم و غم خود را برای کاهش آسیب های ناشی از آلودگی هوا و محیط زیست به کار بسته و امیدوار است دیگر دستگاه های مرتبط و مسئول با توجه به اهمیت مسئله، نسبت به انجام امور مربوط اهتمام ورزند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود