5 مهر 1391
شماره خبر: 12175

ساخت و ساز غيرمجاز نيازمند كنترل در تمام مناطق

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 ساخت و ساز غيرمجاز نيازمند كنترل در تمام مناطق

سپیدار آنلاین: رئيس و سخنگوي شوراي شهر كرج با حضور در منطقه 5 شهرداري اين كلانشهر از نزديك با روند امور آشنا و با مردم ملاقات حضوري داشتند.
رئيس شوراي شهر كرج در اين ديدار با قدرداني از اقدامات عمراني انجام شده در سطح منطقه گفت: عمده فعاليتهاي منطقه 5 در دو بخش بافتهاي فرسوده و افزايش سرانه هاي مختلف در حال پيگيري است. محمود دادگو افزود: با توجه به قدمت منطقه وجود بافتهاي فرسوده امري طبيعي است كه نيازمند نگرش اصولي و فني است. اين مسئول بيان كرد: همچنين پايين بودن سرانه هاي خدماتي مختلف از جمله سرانه هاي فضاي سبز،خدماتي و رفاهي نيازمند اتخاذ روشهاي قانوني و ويژه است. دادگو با اشاره به معضل ساخت و ساز غيرمجاز عنوان كرد: ساخت و ساز غير مجاز معضل بزرگي است كه تمام مناطق با آن درگير هستند اما منطقه 5 به لحاظ بافت فرهنگي و شهري خاص بيشتر در معرض تهديد قرار دارد.
وي تاكيد كرد: اين معضل نه تنها نيازمند اقدامات كارشناسي و عمراني بلكه نيازمند فرهنگسازي در اين زمينه است. سخنگوي شوراي شهر كرج نيز در اين ديدار با قدرداني از اقدامات انجام شده در اين منطقه اظهارداشت: به رغم انجام خدمات ارزنده اين منطقه نيازمند توجه بيشتر در راستاي محروميت زدايي است. حجت الاسلام پورمظاهري ادامه داد: با توجه به بافت قديمي اين منطقه توجه به مباحث شهرسازي يكي از مهمترين مواردي است كه بايد در دستور كار قرار گيرد. وي تاكيد كرد: رسيدن به سرانه هاي مطلوب در حوزه هاي مختلف اعم از تفريحي، رفاهي و عمراني موجب رشد و شكوفايي منطقه مي شود. در اين ديدار شهروندان منطقه با حضور در شهرداري به بيان مشكلات خود پرداختند. موارد مطرح شده در اين ديدارها توسط اعضاي شوراي شهر و مدير منطقه بررسي و راهكارهاي لازم ارائه شد.





منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود