13 اردیبهشت 1393
شماره خبر: 121141

خدمت به خلق بهترین تفسیر از عبادت است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

خدمت به خلق بهترین تفسیر از عبادت است


مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج در نخسین جلسه شورای معاونین این نهاد در سال جدید با تاکید بر بکارگیری تمامی امکانات و پتانسیلها برای تحقق دغدغه ها و منویات مقام معظم رهبری اظهار داشت: خدمت به خلق بهترین تفسیر از عبادت و ولایتمداری است.
غلامرضا رضوانی با تقدیر از زحمات معاونین و پرسنل برای نیل به اهداف سازمانی و جدیت در انجام ماموریت های محوله اظهار امیدواری کرد در سال جدید نیز که با نفس گرمِ مقام عظمای ولایت سالِ «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده است، با همتی مضاعف و انگیزه ای بالا بتوانیم آنچه به عنوان «وظیفه» بر دوش سازمان خدمات موتوری گذاشته شده است را به خوبی انجام دهیم و از آزمون خطیر «خدمت» سربلند و پیروز بیرون آییم. این مسئول با تاکید بر تقویت خدمات رسانی موتوری به تمام بخش های مدیریت شهری تصریح کرد: خروج خودروهای مستهلک و فرسوده از ناوگان خدمات موتوری و خریداری خودروهای استاندارد از برندهای معتبر جزو اولویت های امسال سازمان است که با حمایت شورا و شهرداری محقق می شود. این اقدام سازگار با اهداف دولت و مدیریت شهری برای داشتن محیط زیست سالم و بدون آلودگی است که افزایش بهره وری و ارتقای کارایی را نیز به همراه دارد.
آمادگی برای مشارکت در اجرای پروژه های عمرانی
رضوانی در بخش دیگری از سخنانش از آمادگی دفتر مشارکت های سازمان خدمات موتوری برای اجرای بهتر پروژه های عمرانی سطح شهر خبر داد و بیان کرد: پیرو مکاتبات صورت گرفته با معاونت مالی – اداری شهرداری مرکز و تایید این معاونت، مناطق دوازده گانه شهرداری برای بهره گیری از پتانسیل عمرانی و موتوری سازمان تشویق شده اند که در نهایت به افزایش درآمدها و ارتقای بهره وری سازمانی منجر می شود. وی ادامه داد: دفتر مشارکتها سال گذشته در اجرای چندین پروژه عمرانی ایفای نقش کرد که با رضایت کارفرمایان همراه بود و در سال جاری نیز قراردادهایی برای انجام گوبرداری، زیرسازی و خاکبرداری منعقد شده است. به گفته مدیرعامل سازمان، تکمیل ساختمان جدید اداری، مشارکت با بخش خصوصی، بازدید مستمر از موتورپول مناطق، رسیدگی به وضعیت ظاهری و باطنی ماشین آلات سبک و سنگین عمرانی و خریداری ماشین آلات جدید از مهمترین اولویت های این مجموعه در سال جدید است.
تقدیر استاندار البرز از اقدامات

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود