19 اسفند 1392
شماره خبر: 118281

کلاس اولی ها نگهداری از درختان را نقاشی می کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

کلاس اولی ها نگهداری از درختان را نقاشی می کنند


دانش آموزان مقطع ابتدایی با شرکت در مسابقه نقاشی صیانت از فضای سبز دغدغه های کودکانه خود برای حفظ و حمایت از حیات درختان را به تصویر می کشند.
مسئول کمیته آموزش و اطلاع رسانی معاونت خدمات شهری شهرداری کرج از برگزاری مسابقه نقاشی ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی خبرداد. شبیر اربابی گفت: این مسابقه با محور صیانت از طبیعت و فضای سبز و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش برگزار می شود. وی با اشاره به توزیع 20 هزار پوستر نقاشی بین دانش آموزان مقطع ابتدایی به عنوان جامعه هدف این مسابقه، افزود: آثار دانش آموزان تا سی ام فروردین ماه سال آتی به منظور انتخاب نقاشی های برتر جمع آوری می شود. اربابی عنوان کرد: به 10 نقاشی برگزیده دانش آموزان که به بهترین نحو راه حفظ و صیانت از فضای سبز و حمایت از طبیعت سبز درختان را به تصویر کشیده اند جوایزی اهدا می شود.
مشارکت کودکان در صیانت از فضای سبز
مسئول کمیته آموزش و اطلاع رسانی معاونت خدمات شهری شهرداری کرج با بیان اینکه نگهداری و حفاظت از فضای سبز اقدامی همگانی است و انجام آن باید بین همه شهروندان و در گروه های سنی مختلف نهادینه شود، افزود: هدف از برگزاری این مسابقه بین دانش آموزان مقطع ابتدایی، مشارکت دهی کودکان در صیانت از فضای سبز است. اربابی، درخت را نماد آبادانی و شاخص سبزی و خرمی دانست و گفت: درخت مظهر زندگی و باعث تلطیف هوا و آسایش و رفاه شهروندان و صفا و پاكی طبیعت است. وی، حفظ و نگهداری از فضای سبز را مهم ارزیابی کرد و گفت: شهرداری

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود