20 شهریور 1391
شماره خبر: 11401

قائم مقام معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج تودیع و معارفه شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

قائم مقام معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج تودیع و معارفه شد

سپیدار آنلاین: طی برگزاری مراسمی با حضور معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج ، از زحمات علی فرجامی تجلیل و حسین شریف کاظمی به سمت قائم مقام معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج معارفه شد.
معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در این مراسم با اشاره به اینکه چینش مدیریتی بویژه در مدیریت شهری باید از پایگاهی فرهنگی برخوردار باشد، گفت: لازم است مدیران شهری قبل از کسب مسئولیت یک دوره هر چند کوتاه را در حوزه فرهنگی گذرانده باشند و معاونت فرهنگی باید سكوي پرشی برای مدیران شهری باشد. وی با بیان اینکه گستردگی مسایل فرهنگی در بطن جامعه، ضرورت توجه و برنامه ریزی موثر در این حوزه را دو چندان می کند افزود: رفع مشکلات فرهنگی می تواند بسیاری از مشکلات موجود را کاهش دهد همچنین در تمامی حوزه های شهری اجرایی، عملیاتی و ... مستلزم است تا کار فرهنگی و فرهنگسازی انجام شود. این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر دولت مردان هزینه را صرف فرهنگسازی از طریق رسانه های گروهی و جمعی می کنند تا از این طریق شهروندان را با حقوق شهروندی خود آشنا کنند. رضاحسینی اظهار داشت: امروزه 70 درصد مردم جامعه در شهر زندگی می کنند و لازم است تا با آموزش شهروندی، شهروندان را به حقوق و تکالیف خود آشنا کنیم .
معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج تاکید کرد: از سیما و منظر شهر گرفته تا استفاده از امکانات شهری و در مجموع در تمامی شاخه های مدیریت شهری و شهرداری لازم است که کار فرهنگی انجام شود.
دستیابی به مدیریت قوی با وجود مدیران فرهنگی امکانپذیر است
وی افزود: اگر بخواهیم در شهر شاهد مدیریتی قوی باشیم لازم است که مدیران استان از حوزه فرهنگی انتخاب شوند و یا حداقل یک دوره در این حوزه کسب تجربه کنند. این مسئول در بخش دیگری از ضمن تشکر از زحمات قائم مقام سابق این حوزه گفت: " علی فرجامی" پیش از این با دیدگاهی خاص به عنوان مدیر عامل سازمان آرامستانهای شهرداری کرج مشغول به فعالیت بود که در حال حاضر پس از کسب تجربیات ارزشمند در حوزه فرهنگی در حوزه سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري كرج با دید وسیع تری به فعالیت خود ادامه می دهد.
بهره گیری از تجربیات مدیریتی سایر کلانشهرها
معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، افزود: فرهنگ اساس و شالوده تمام امور است و توجه به اقدامات فرهنگی به عنوان امور زیر بنایی و اساسی ضروری است. رضاحسینی حضور شریف کاظمی را در این حوزه موثر توصیف کرد و افزود: امید است این جابجایی ها در حوزه مدیریتی بستر رشد و ارتقا مباحث فرهنگي را در شهر فراهم كند. در این مراسم که با حضور مدیران فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج ، مسئولان حراست و بازرسی و جمعی از مدیران فرهنگسراهای شهرداری کرج برگزار شد،" حسین شریف کاظمی " به عنوان قائم مقام حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج معارفه شد.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود