18 شهریور 1391
شماره خبر: 11289

همکاری شهرداری و شواری شهر لازمه پیشبرد اهداف مدیریت شهری

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

همکاری شهرداری و شواری شهر لازمه پیشبرد اهداف مدیریت شهری

سپیدار آنلاین: رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری لازمه پیشبرد اهداف مدیریت شهری است.
عزیز صدرنژاد با بیان این مطلب افزود: یکی از بحث های مهم در پیشرفت کرج و پیشبرد اهداف مدیریت شهری همکاری، وحدت رویه و تعامل تنگاتنگ دو مجموعه شورای شهر و شهرداری است. وی تصریح کرد: در صورت عدم همکاری شهر و شهروندان دچار مشکلات عدیده و متعددی می شوند که درصورت عدم پیشگیری به عنوان بحران و چالش در می آید. این مسئول در خصوص کانال های ارتباطی شورای شهر و شهرداری، بیان کرد: اگر بخواهیم به کل مجموعه شهرداری و رابطه آن، با کلیت شورا نگاه کنیم، این دو مجموعه خدمات رسان همکاری و تعامل خوبی داشته و دارند. صدرنژاد اظهارداشت: در صورتیکه هر یک از نهاد های خدماتی به وظایف و مسئولیت های سازمانی به صورت دقیق و جزئی بپردازند، ساختار شورا و شهرداری دچار هیچگونه مسئله و مشکلی نمی شوند. وی با اشاره به حجم وسیع کارها و اقدامات شهرداری و شورا اظهارداشت: اجرای امور اداری با توجه وسعت کاری نیاز به پردازش فعالیت ها و تفکیک مسئولیت ها دارد مه در صورت عدم انجام این مهم، انسجام در فعالیت ها ممکن نمی شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: رسیدن به این نقطه بی شک شهر و شهروندان را دچار چالش می کند که رفع آن نیز علاوه بر صرف هزینه های مالی و اتلاف وجب زمان نیز می شود.
ضرورت تعیین جایگاه مشخص برای افراد در مسئولیتهای کاری
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج بر ضرورت تعیین جایگاه مشخص برای افراد در مسئولیت های کاری تاکید کرد و گفت: تحقق این مهم نقش بسزایی در پیشبرد امور ایفا می کند. صدرنژاد با مهم ارزیابی کردن، تخصص کاری افراد در جایگاه شغلی، بیان کرد: در صورت عدم تحقق این مهم عملکرد مدیران مجرب نیز تحت الشعاع قرار می گیرد. وی تصریح کرد: تربیت نیروهای انسانی متخصص از مهمترین اولویت های مجموعه مدیریت شهری است که اهتمام ویژه ای بر انجام آن دارد.


منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود