16 شهریور 1391
شماره خبر: 11208

قدردانی از همکاری رسانه ها در پوشش خبری اولین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

قدردانی از همکاری رسانه ها در پوشش خبری اولین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه کرج

سپیدار آنلاین: مشاور رسانه ای شهردار کرج از حضور پررنگ و همکاری بی نظیر رسانه ها در پوشش خبری اولین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه در کرج قدردانی کرد.
احمد خیری در بازدید از اولین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه کرج اظهار داشت: ستاد اطلاع رسانی ایجاد شده در نمایشگاه تمامی تلاش خود را برای انعکاس به موقع اخبار و همکاری و تعامل با اصحاب رسانه ها در راستای پوشش این رخداد مهم داشته اند. وی افزود: در واقع برگزاری این نمایشگاه از جنبه های مختلف به ویژه رسانه ای و تبلیغاتی، تجربه ای ارزشمند، ‌بسیار خوب و موفق برای مدیریت شهری کرج است. این مسئول عنوان کرد: این رویداد بزرگ می تواند در احیای هویت باغ شهری کرج بسیار تاثیرگذار باشد همان طور که تمامی مدیران شهری به این مهم تاکید ویژه دارند.
خیری با قدردانی از تلاش شبانه روزی مدیرعامل و پرسنل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج در برگزاری بی نظیر این نمایشگاه ادامه داد: توجه ویژه رسانه ها به ثبت این رویداد بزرگ در کلانشهر کرج ستودني است. وی با اشاره به استقبال بی نظیر شهروندان از این نمایشگاه اظهار امیدواری کرد: مدیریت شهری کرج با درک صحیح از ضرورت توجه به بهداشت روان شهروندان افزایش اینگونه اقدامات را در دستور کار خود قرار می دهد. مشاور رسانه ای شهردار کرج در پایان با تاکید بر نقش مطلوب رسانه ها در اطلاع رسانی و ایجاد انگیزه برای بازدید هرچه بیشتر مردم از این نمایشگاه، از تلاش بی وقفه اصحاب فرهیخته رسانه و مشارکت در تحقق اهداف مدیریت شهری تشکر کرد.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود