16 آبان 1392 شماره خبر: 109656 برترین و ضعیف ترین مناطق و سازمان های شهرداری کرج در گزارشات سامانه 137 سپیدارآنلاین: گروه شهری نسخه قابل چاپ برچسب ها: سامانه, مناطق, شهرداری, تعداد, خدمات, سازمان, مربوط, گزارش, عملکرد, آماری, سرپرست, متعلق, برترین, عنوان, درخواست, مدیریت, گزارشات, شهروندان, موارد, شهریور مطالب مشابه: سامانه 137 به بیش از 70 درصد تماسهای مردمی را پاسخ داد 23448 تماس با سامانه 137 شهردار برقرار شد اختصاص 58.1 درصد از تماس های سامانه 137 به ساخت و ساز غیرمجاز اختصاص 2 درصد از تماس های سامانه 137 به ساخت و سازها غیرمجاز 795 بار تلفن سامانه 137 شهرداری کرج به صدا درآمد