5 شهریور 1391
شماره خبر: 10729

خبرگزاری مهر رسانه برتر و نمونه استان البرز معرفی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

خبرگزاری مهر رسانه برتر و نمونه استان البرز معرفی شد

سپیدار آنلاین: دومین جشنواره استانی شهید رجایی در استان البرز با حضور معاون سیاسی وزیر کشور، استاندار البرز و تمام مدیران کل استان برگزار و خبرگزاری مهر استان البرز به عنوان رسانه نمونه و برتر معرفی شد.
روز جاری در دومین جشنواره شهید رجایی در استان البرز همزمان با هفته دولت دستگاههای برتر و رسانه برتر استان معرفی شد. در این برنامه که با حضور معاون سیاسی وزیر کشور سید صولت مرتضوی برگزار شد ؛ خبرگزاری مهر به عنوان رسانه برتر و نمونه استان معرفی و تجلیل شد. در متن تقدیرنامه استاندار البرز آمده است:
امنیت، آرامش، توسعه و پیشرفت امروز کشور در گرو جان فشانی شهدایی است که با خون پاک خود ایران اسلامی را از گزند دشمنان حفظ داشتند . هفته دولت نیز مروری است بر آنچه که دولتمردان در راستای وظایف الهی در خدمت به میهن اسلامی انجام می دهند. دومین جشنواره شهید رجایی استان البرز فرصت مغتنمی برای قدردانی از تلاش افرادی است که صادقانه در راستای تحقق اهداف دولت خدمتگزار گام برداشته اند . از این رو رسانه ها نیز همواره همگام با مسئولان دولت با انعکاس به موقع رویدادها نقش ارزنده ای در نمایش خدمات صورت گرفته داشته اند. بدینوسیله در فرآیند ارزیابی عملکرد سال 1390 در ابعاد شاخصهای گوناگون ، خبرگزاری مهر استان البرز به عنوان رسانه برتر استان معرفی شده و به همین جهت از سرکار خانم اعظم کریمی سرپرست محترم خبرگزاری مهر به عنوان مدیر رسانه برتر و نمونه استان در جشنواره شهید رجایی تجلیل می شود. بی شک تلاش شما و آن مجموعه خبری بر اساس شاخصهای صورت گرفته نشان از دغدغه و علاقمندی این خبرگزاری به پوشش سریع و به موقع رویدادها و تلاش در راستای اطلاع رسانی مناسب و شفاف به جامعه است. کوشش خستگی ناپذیر شما را ارج می نهیم و از ایزد منان برای شما و همکارانتان در خبرگزاری مهر آرزوی توفیق و خدمت صادقانه و اطلاع رسانی حرفه ای را همچون گذشته از ایزد منان مسئلت داریم.
عیسی فرهادی استاندار البرز
..............
تبريك شهردار كرج به مناسبت موفقيت خبرگزاري مهر
شهردار كرج نيز با با ارسال پيامي اين موفقيت را به سرپرست و خبرنگاران خبرگزاري مهر استان البرز تبريك گفت. سيد علي آقازاده انتخاب اين رسانه به عنوان رسانه برتر استان را حاكي از رويكرد حرفه اي و تاثيرگذار خبرگزاري مهر دانست و گفت: سوق دهي افكار عموي، بازتاب واقعيات و انعكاس وقايع بر مبناي سرعت و دقت و امانت از جمله مواردي است كه بايد رسانه ها به آن توجه داشته و از اين حيث عملكرد خبرگزاري مهر شايسته تقدير است. وي در پايان اظهار اميدواري كرد تا اين رويكرد در این خبرگزاری تداوم يافته و شاهد موفقيت هاي بيشتر اين رسانه باشيم.




منبع: پايگاه خبري مدريت شهري كرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود