2 شهریور 1391
شماره خبر: 10564

احداث ایستگاه های مکانیزه اتوبوس متناسب با نیاز شهروندان

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

احداث ایستگاه های مکانیزه اتوبوس متناسب با نیاز شهروندان

سپیدار آنلاین: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه عنوان کرد: احداث ایستگاه های مکانیزه اتوبوس متناسب با نیاز شهروندان صورت می گیرد.
مهرداد کیانی با بیان این مطلب افزود: استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در کلانشهر کرج بسیار قابل توجه می باشد و این مهم ضرورت ارائه خدمات بهینه در این خصوص را دو چندان می کند. وی با تاکید بر اینکه، این خدمات باید بالاترین سطح رضایتمندی شهروندان را فراهم کند، افزود: سازمان اتوبوسرانی کرج در راستای تحقق این مهم اقدامات بسیاری را به مرحله اجرا درآورده است که ایجاد ایستگاه های مکانیزه اتوبوس نمونه بارز آن است. این مسئول با بیان اینکه، از طرح ایجاد و بکارگیری ایستگاه های اتوبوس مکانیزه در کرج می توان به عنوان طرحی موفق نام برد، بیان کرد: این طرح برای اولین بار در قالب راه اندازی اولین ایستگاه مکانیزه اتوبوس اجرایی شد. کیانی بیان کرد: این طرح با افزايش تعداد اتوبوس ها به سيستم حمل ونقل عمومي کرج شکل گرفت که بر اساس قراردادهای منعقد شده در سال 89 مقرر شد 400 ايستگاه مکانيزه در کرج احداث شود. مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج اظهارداشت: استقبال و رضایت شهروندان همچنین تمایل برای استفاده از این ایستگاه های جدید عاملی مهم در موفقیت سازمان اتوبوسرانی کرج در احداث ایستگاه های مکانیزه اتوبوس است. کیانی در ادامه خاطرنشان کرد: کاربرد این ایستگاه ها به ویژه در فصل سرد به نحوه شایسته و مطلوبی نمایان می شود. وی استقبال شهروندان از ایستگاه های مکانیزه را یادآور شد و بیان کرد: این مهم حاکی از ضرورت توسعه کمی و کیفی این ایستگاه های مکانیزه می باشد.
وجود تسهیلات ویژه در ایستگاه های مکانیزه
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه با اشاره به تسهیلات ویژه در ایستگاه های مکانیزه عنوان کرد: این ایستگاه ها دارای تسهیلات ویژه ای از جمله دستگاه‌هاي سرمايشي و گرمايشي، ميني ماركت و صندلي‌هاي راحت هستند. کیانی، کاهش آلودگی های صوتی و آلایندگی ها در فضای داخلی ایستگاه های مکانیزه را از موارد مهم و قابل توجه این ایستگاه ها ذکر کرد و افزود: مدت زمانی که مسافران برای رسیدن به مقصد در ایستگاه ها صرف می کنند با دسترسی به امكانات سمعي و بصري، می تواند مفید واقع شود. وی ادامه داد: امکانات ویژه بکار رفته در این ایستگاه ها در واقع به منزله مهیا کردن زمینه هایی است تا خدمات و امکانات شهری شایسته و درخوری به شهروندان ارائه شود.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود