28 مرداد 1391
شماره خبر: 10397

روز قدس روز ادای دین است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 روز قدس روز ادای دین است

سپیدار آنلاین: حضور معنوی مجموعه مدیریت شهری کرج اعم از شورای اسلامی شهر و خانواده بزرگ شهرداری کرج در راهپیمایی بزرگ روز قدس، حاکی از پشتیبانی همه جانبه این نهادهای خدمات رسان از مردم فلسطین و محکوم کردن ظلم و بیداد در جهان است.
مجموعه خانواده بزرگ مدیریت شهری کرج اعم از اعضای شوای اسلامی شهر، مدیران مناطق 12گانه و سازمان های تحت پوشش شهرداری کرج، معاونین، کارمندان و پرسنل شهرداری در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند. حضور این نهادهای خدمات رسان در راهپیمایی روز قدس به عنوان رسالت و وظیفه ای بزرگ و انسانی در حمایت از ظلم و استکباری که اسرائیل غاصب به مردم آزاده فلسطین روا داشته است، قلمداد می شود. حضور حداکثری مردم کرج و مسئولین در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نه تنها حضور برای محکوم کردن اسرائیل که برای محکوم کردم استکبار جهانی و ریشه کن کردن هر گونه ظلمی است.
روز قدس روز ادای دین است
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهردرای کرج در حاشیه راهپیمایی روز قدس با اشاره به حضور حداکثری مردم کرج در راهپیمایی روز قدس، عنوان کرد: روز قدس روز ادای دین به همه مسلمانانی که در مقابل جور و ستم ستمگران آزادانه ایستادگی می کنند، است. علیرضا پیغمبردوست افزود: مردم کرج با این حضور بار دیگر نشان دادند که همراه مردم سراسر دنیا در مقابل ستم آرام نمی گیرند. این مسئول ادامه داد: مردم کرج امروز به گونه ای متفاوت از روز های دیگر و با مشت های گره کرده و فریاد رهایی مظلومان فلسطین از چنگال ستمگر زمان، اسرائیل به خیابان های شهر آمدند. وی با بیان اینکه، خانواده بزرگ شهرداری اعم از مدیران، معاونین، کارمندان و پرسنل شهرداری کرج نیز در صف عدالتخواهی، همپای مردم حرکت کردند، بیان کرد: مدیریت شهری کرج همانگونه در قبال مردم ایران کوچک، کرج وظایف متعددی دارد در قبال جامعه مسلمان جهان نیز وظایفی دارد. این مسئول ادامه داد: وظیفه مجموعه مدیریت شهری در قبال جامعه مسلمین جهان این است که همیشه در همه مواقع حامی و پشتیبان ارزش های اسلامی همنوعان خود به ویژه زمان هایی که آنها در شرایط ظلم و بیداد مظلومانه ایستادگی می کنند، باشد. پیغمبردوست بیان کرد: مجموعه مدیریت شهری امروز با حضور در راهپیمایی بزرگ قدس قدمی را برای ادای دین برداشته است.
250 دستگاه اتوبوس در مصلی های کرج مستقر شدند
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه نیز دراین راهپیمایی با سرکوب کردن فشارهای اسرائیل غاصب به مردمآ زاده و مظلوم فلسطین، حضور در راهپیمایی روز قدس را وظیفه همه مسلمانان جهان دانست. مهرداد کیانی با بیان اینکه، حضور توده مردم در راهپیمایی سراسری روز قدس، هشداری است به دشمن، اظهارداشت: این حضور نشان می دهد، مسلمانان در هر شرایطی برادران دینی خود را تنها رها نمی کنند. وی خاطرنشان کرد: این حضور حداکثری مردم در کنار مسئولین سازمان ها و نهادهای مختلف خدمات رسان، انگیزه مقاومت و ظلم ستیزی را در مردم بیدار فلسطین زنده نگه می دارد. کیانی در ادامه، اهتمام سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه را در برگزاری مراسم بزرگ روز قدس یادآور شد و بیان کرد: با توجه به حجم گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، این سازمان اقدام به استقرار 250 دستگاه اتوبوس در محل مصلی ها و نقاط مختلف کرج کرده است. وی با بیان اینکه، شهروندان حماسه آفرین کرج شایسته دریافت هر گونه خدمتی هستند، گفت: سازمان اتوبوسرانی کرج نیز با توجه به نیاز راهپیمایان به تردد آسان در این روز بزرگ، اتوبوس های سازمان را در مصلی های کرج، مهرشهر، فردیس و سایر مصلی های کرج مستقر کرده است. مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه گفت: هدف از انجام این مهم فراهم آوردن زمینه های آسان تردد برای روزه داران و نمازگزاران آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است.




منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود