23 مرداد 1391
شماره خبر: 10192

نظارت بدون ضمانت رفع مشکلات ایجاد خلاء می کند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

  نظارت بدون ضمانت رفع مشکلات ایجاد خلاء می کند

سپیدار آنلاین: رئیس کمیسیون شورای اسلامی شهر کرج مطرح کرد: در صورتیکه نظارت مدیران و مسئولان بر امور شهری بدون ضمانت رفع مشکلات باشد بی شک در شهر با بحران مواجه خواهیم شد.
عزیز صدرنژاد با تاکید بر افزایش نظارت ها بر مسائل و موضوعات مختلف شهری توسط مسئولان ذیربط، گفت: مشکلات شهری تنها با انجام نظارت ها و ارائه راهکارهای موثر و متناسب با موضوعات پیش آمده شهری مرتفع می شود. وی خاطرنشان کرد: ضمانت برای رفع مشکلات شهری امری حائز اهمیت است که تحقق آن نیز مشروط به داشتن برخی مولفه ها از سوی مدیران از جمله اشراف و آشنایی کامل مدیر با مسائل شهری است. این مسئول با بیان اینکه، بروز بسیاری از مسائل و مشکلات در شهر با توجه به ساختارهای شهری امری اجتناب ناپذیر است، بیان کرد: مجموعه مدیریت شهری کرج اعم از شورای اسلامی شهر و شهرداری به عنوان مجموعه های مردم نهاد نقش بسزایی در آسیب شناسی مشکلات شهری و رفع آن دارند. صدرنژاد اظهارداشت: بر اساس وظایف و تعهدات شورای اسلامی شهر، شناخت مسائلی که از سوی مردم به عنوان مشکل و معضل مطرح می شود و رفع آن ازسوی مسئولان ذیربط در شهرداری و شورا به صورت ارائه راهکارهای کارآمد و مبتنی بر انجام اقدامات کارشناسی امری مهم است که در اولویت اقدامات این مجموعه نیز قرار می گیرد. این عضو شورای اسلامی شهر بیان کرد: کمیسیون های مختلف در شورا نیز به منظور شناسایی هر چه بیشتر مشکلات شهری و رفع آنها به صورت جزئی و تخصصی تشکیل شده است. صدرنژاد افزود: تشکیل کمیسیون ها در واقع نوعی تقسیم کار در مجموعه شورا می باشد، ضمن آنکه در انجام این مهم تناسب مسائل شهری با تخصص افراد به نحو مطلوبی رعایت شده است.
تعیین زمان برای اجرای اقدامات شهری
رئیس کمیسیون شورای اسلامی شهر کرج، تاکید کرد: علاوه بر ویژگی های نظارتی که به عنوان یکی از تعهدات اعضای شورای اسلامی شهر مطرح است، زمان برای اجرای امور مختلف شهری اعم از پروژه های عمرانی، خدماتی و زیرساختی نیز توسط این نمایندگان مردم رصد می شود. صدرنژاد تاکید کرد: به منظور افزایش سطح بهره وری از برنامه ریزی های شهری که در قالب پروژه های مختلف تعریف و اجرا می شود، باید میزان نظارت ها بیش از پیش افزایش یابد. وی با بیان اینکه، شورای اسلامی بر روند اجرا هم نظارت دارد، عنوان کرد: افزایش نظارت ها به اندازه ای که مطلوب شورا باشد نقش بسزایی در کارآمدی فعالیت های این مجموعه مردم نهاد دارد.




منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود