21 مرداد 1391
شماره خبر: 10082

ارائه خدمات مطلوب در حوزه زيباسازي موجب آرامش رواني شهروندان مي شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ارائه خدمات مطلوب در حوزه زيباسازي موجب آرامش رواني شهروندان مي شود

سپیدار آنلاین: مدير منطقه 8 شهرداري كرج اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب در حوزه زيباسازي موجب آرامش رواني شهروندان مي شود.
فرج الله ايليات ، با توجه به آرامش رواني شهروندان بر روند رشد پارك ها در شهر تاكيد كرد. اين مسئول با اشاره به اهميت پارك ها و فضاي سبز همچنين تاثير آن در روحيه افراد، ساماندهي، بهسازي و افتتاح پارك ها در سطح شهر را امري ضروري عنوان كرد. مدير منطقه 8 شهرداري كرج در ادامه ضمن تاکيد بر زيباسازي پارک و نصب آبنما و ساير المانها و لوازم بازي افزود : شهرداری منطقه 8 با توجه به اینکه رنگ ها و چشم انداز هاي زيبا در سطح شهر باعث آرامش روحي رواني شهروندان مي شود، به منظور فراهم آوردن زمینه های شادابی زندگی شهروندی، اجرای طرح های زیباسازی را در دستور کاری خود قرار داده است. ایلیات باشاره به اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری منطقه 8 طی دو سال گذشته گفت: بهسازي پارك نور، افتتاح دو فاز اول و دوم پارك آزادگان، پارك شهداي بهار، بسيج و ايثارگران در منطقه 9 شهرداري كرج از اقدامات مطلوب حوزه زيبا سازي اين منطقه در زمينه بالا بردن روحيه افراد و آرامش رواني شهروندان دانست. وی اعتبار هزينه شده به منظور بهسازي پارك نور را بيش از يك ميليارد تومان عنوان كرد و افزود: بهسازي پارك نور طبق مصوبات شوراي اسلامي شهر و به همت سازمان پارك ها اجرا شد. اين مسئول همچنين اعتبار پروژه هاي به اجرا در آمده در پارک ايثارگران، شهداي بهار و فاز اول آزادگان را بالغ بر يك ميليارد و 200 ميليون تومان ذکر کرد و افزود: براي احداث پارك نور در مجموع يك ميليارد و 500 ميليون تومان اعتبار هزينه شد. ایلیات بیان کرد: به منظور اجرای پروژه پارک های شهيد حسيني خواه و فاز دوم پارك آزادگان نيز رقم قابل ملاحظه اي صرف شده است. وی عنوان كرد: با توجه به تراکم جمعیتی ساکن در این منطقه،اجرای این پروژه ها در سالهای آتی به طور ویژه ای در برنامه های عمرانی شهرداری این منطقه گنجانده خواهد شد.
توسعه مناطق شهري نيازمند افزايش و كيفي سازي فضاي سبز است
مدیر منطقه 8 شهرداری کرج با اشاره به توسعه روز افزون مناطق به ویژه در كلانشهرها بيان كرد: اين موضوع به طور طبیعی موجب افزایش حجم یاز آلودگی های زیست محیطی می شود و رفع اين مهم به عنوان یکی از نياز شهر با كيفي سازي فضاي سبز محقق می شود ایلیات، فضای سبز را یکی از موثرترین عوامل حیات بخش انسانهاست دانست و بر نقش مهم آن در سلامت و بهبود شرایط زندگی شهروندان تاكيد كرد. وی خاطرنشان کرد:یکی از مهمترین کارکردهای توسعه فضای سبز، تاثیرگذاری بر روحیه شهروندان و ایجاد نشاط و شادابی است که تحقق این هدف منجر به ایجاد شهری با نشاط و توسعه یافته خواهد شد. مدير منطقه 8 شهرداري كرج با بيان اينكه برنامه‌ريزي در جهت ايجاد فضاهاي سبز بر عهده شهرداري است، نگهداري و حراست از اين منابع را بر عهده مردم عنوان و ذكر كرد:‌ شهروندان باید در این زمینه یاری رسان مدیریت شهری باشند. ايليات ادامه داد:‌ توسعه فرهنگ نگهداري از فضاهاي سبز سبب مي‌شود تا نياز نسل آينده به ايجاد اين گونه فضاها كمتر شده و آیندگان با مشكلات زيست محطيي کمتری مواجه شوند. اين مسئول افزود:‌ شهرداري به منظور رفع مشکلات شهروندان به صورت مجدانه پيگير توسعه شهر و تسريع درخدمات رساني مجموعه مديريت شهري به مردم مي باشد.




منبع: پايگاه خبري مديريت شهري كرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود