21 خرداد 1393
شماره خبر: 123689

دانستنی‌های باور نکردنی درباره مزایای غذا خوردن کنار سفره

سپیدار‌آنلاین: گروه جالب و خواندنی

دانستنی‌های باور نکردنی درباره مزایای غذا خوردن کنار سفره


غذا خوردن در کنار سفره از قدیم در فرهنگ کشور ایران قرار داشته و حال براساس جدیدترین تحقیقات پزشکی اثرات درمانی منحصر بفردی بر سلامت افراد می‌گذارد.
پژوهشگران به افرادی که دچار آلرژی و حساسیت شدید هستند توصیه می‌کنند بر روی زمین و بر روی سفره به شیوه‌ی سنتی غذا بخورند به جای اینکه بر روی میز و صندلی بنشینند.
گفتنی است، براساس تحقیقات وسواس شدید و زندگی مدرن و کلاسیک سبب شعف سیستم ایمنی بدن و ابتلا به انواع حساسیت‌ها و آلرژی‌های تنفسی و غذایی می‌شود. بررسی‌ها نشان می‌دهند، پزشکان اعتقاد دارند افراد برای رهایی از دست آلرژی‌ها باید سیستم ایمنی بدن خود را وادار به مقاوم شدن در مقابل انواع شرایط و وضعیت‌ها نمایند.
پژوهشگران علت اصلی پیشرفت سریع انواع آلرژی در جهان کنونی را انجام جراحی سزارین برای تولد نوزاد، تغذیه‌ی نوزاد با شیر خشک و همینطور مصرف انواع آنتی‌بیوتیک‌ها می‌انند که سبب از بین رفتن باکتری‌ها نقش کلیدی در جلوگیری از ابتلای افراد به انواع بیماری و آلرژی‌ها را بر عهده دارند. پژوهشگران تمیزی بیش از حد به ویژه برای نگهداری از کودک و وسواس داشتن برای نگهداری از کودک را عاملی برای بروز آلرژی می‌دانند و به والدین توصیه می‌کنند حد اعتدال را در نگهداری کودک مراعات نمایند.

منبع باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود