21 دی 1390
شماره خبر: 3944

رییس پلیس آگاهی استان البرز: سارقان به عنف را شناسایی كنید

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

رییس پلیس آگاهی استان البرز: سارقان به عنف را شناسایی كنید

رییس پلیس اگاهی البرز با انتشار تصاویر دو سارق به عنف ، از مردم خواست چنانچه از سوی آنها مورد سرقت قرار گرفته اند برای شناسایی متهمان و طرح شكایت به پلیس آگاهی این استان مراجعه كنند.
سرهنگ 'حمیدرضا گل صباحی' افزود: زنی با مراجعه به كلانتری شهرستان كرج در حالی كه بسیار مضطرب بود عنوان داشت كه روز گذشته پس ازمراجعه به بانك و دریافت پول، در حال عبور از خیابان بودم كه ناگهان یك دستگاه خودرو پژو با دو نفر سرنشین پس از نزدیك شدن به من اقدام به سرقت كیف دستی ام كه حاوی مبلغ 40 میلیون ریال وجه نقد بود، كردند. وی اضافه كرد: با توجه به اظهارات مالباخته و احتمال اینكه سارقان، او را از داخل بانك شناسایی و تعقیب كرده اند ، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور كار ماموران انتظامی قرار گرفت. گل صباحی اظهار داشت : ماموران در ادامه تحقیقات خود با توجه به مشخصات خودرو مذكور طرح مهار را برای شناسایی خودرو و سارقان در سطح شهر به اجرا درآورده كه در نهایت خودرو مورد نظر از سوی ماموران شناسایی و عملیات تعقیب و گریز برای دستگیری متهمان آغاز شد. رییس پلیس اگاهی استان البرز گفت : ماموران سرانجام در یك فرصت مناسب با محاصره خودرو سارقان را متوقف و دو نفر سرنشین آن را دستگیر و به كلانتری منتقل كردند.
وی افزود: متهمان دستگیر شده در ابتدا ، خود را با دو نام مستعار معرفی كردند و منكر هرگونه جرمی شدند كه در ادامه پرونده برای پیگیری های بعدی به پلیس آگاهی استان البرز ارسال و بازجویی های تكمیلی از متهمان، صورت گرفت. گل صباحی بیان داشت : در ادامه تحقیقات مشخص شد كه نام واقعی آنها 'محمد - ن' و 'محمد - م' است و دارای سوابق كیفری متعدی نیز هستند. وی گفت : متهمان در باز جویی های فنی ماموران پلیس آگاهی ناچار لب به اعتراف گشوده و به جرم خود مبنی بر سرقت و كیف قاپی و زورگیری در شهرستانهای كرج و ساوجبلاغ اعتراف كردند. وی گفت: متهمان اذعان داشتند كه در پوشش مسافر ، خودروهای شخصی را به صورت دربست كرایه كرده و در طول مسیر با ارعاب راننده ، خودرو را به محل های خلوت برده و با ضرب و شتم او ، ضمن سرقت وجوه نقد و مدارك، با خودروی مذكور متواری شده و پس از آن اقدام به زورگیری از مسافران با همان خودروی سرقتی می كردند. رییس پلیس آگاهی استان البرز در پایان اظهار داشت : با توجه به اینكه احتمال می رود سرقت های متعددی از سوی متهمان صورت گرفته باشد ، با دستور بازپرس پرونده، تصاویر متهمان بدون پوشش منتشر شده تا افرادی كه به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته اند برای شناسایی و پیگیری شكایت خود به پلیس آگاهی استان واقع در میدان طالقانی كرج مراجعه كنند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود