26 آذر 1390
شماره خبر: 2997

سارقان زورگیر در كرج دستگیرشدند

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

سارقان زورگیر در كرج دستگیرشدند

رییس پلیس كرج گفت: دو نفر كه در یكی از پارك های كرج از چند نوجوان در حال ورزش زورگیری كرده بودند، دراین شهرستان دستگیر شدند.
به گزارش مركز اطلاع رسانی پلیس استانهای تهران و البرز سرهنگ ' عبدالرضا خیرخواهان' افزود: روز گذشته در پی اعلام مركز فوریتهای پلیسی مبنی بر یك فقره خفتگیری در پارك خانواده بلافاصله ماموران كلانتری13 شهید باهنركرج برای بررسی موضوع به منطقه اعزام شدند. وی اضافه كرد: با مراجعه ماموران به محل ، چند نفر نوجوان اظهار داشتند كه در حال دوچرخه سواری در پیست پارك بودیم كه دو نفر به ما نزدیك شده و یكی از آنها از ما خواست تا گوشی تلفن همراه خود را برای گرفتن تماس به او بدهیم كه بعد از گرفتن تماسش دیگر گوشی را پس نداد و ضمن تهدید متواری شدند. خیرخواهان افزود : ماموران انتظامی با توجه به حساسیت موضوع وارد عمل شده و با انجام كارهای اطلاعاتی و گشت زنی در محدوده وقوع جرم در نهایت این دو نفر سارق به نامهای امید -م و داود- خ را كه در حال خفتگیری از فرد دیگری بودند شناسایی ، دستگیر و به كلانتری منتقل كردند.
وی گفت : متهمان دستگیر شده در بازجویی های ماموران به جرم خود اعتراف كرده و در بازرسی از آنها چهار دستگاه گوشی تلفن همراه كشف شد و در ادامه پس از تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار قضایی قرار گرفتند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود