19 اردیبهشت 1392
شماره خبر: 25010

رونمایی از کتاب در مکتب افلاکیان

سپیدار‌آنلاین: گروه گزارش

رونمایی از کتاب در مکتب افلاکیان


سپیدارآنلاین: وزیر آموزش و پرورش در یادواره شهدای فرهنگی استان البرز یکی از مهمترین اثرات برگزاری یادوراه های شهدا را پرورش جوانان و نوجوانان انقلابی عنوان کرد.
یادواره شهدای فرهنگی استان البرز عصر امروز با حضور حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش، اکبر حلیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز، جمع کثیری از خانواده شهدای فرهنگی استان البرز و مسئولان استانی و شهرستانی در سالن شهیدان نژاد فلاح برگزار شد. در این مراسم علاوه بر تجلیل از خانواده های شهدای فرهنگی استان از کتابی تحت عنوان در مکتب افلاکیان رونمایی شد. این کتاب حاصل گفتمان شهدا در زمینه های مختلف به بهره گیری از قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و دیگر کتب دینی است که در راستای دغدغه های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تالیف شده است. در این یادواره از 92 خانواده شهید فرهنگی استان البرز تقدیر و تجلیل شد.
همه ایرانیان در هر موقعیتی مدیون خون شهدا هستند
وزیر آموزش و پرورش که از مهمان ویژه این یادواره بود خطاب به خانواده های شهدا گفت: شهدا با شهادت خود دنیا را متحول کردند و امروز هر کس در ایران اسلامی راه می رود، روزی دارد و حتی مسئولیتی بر عهده اوست مدیون خون شهدا است. حمید رضا حاجی بابایی ادامه داد: شهدا نیاز به برگزاری یادواره از جانب ما را ندارند اما یکی از مهمترین آثار تربیتی برگزاری این یادواره ها پرورش جوانان انقلابی و پایبندی آنان به خون و راه این عزیزان است. وی با بیان اینکه دنیا وجود دارد تا هر کسی با عقل و خرد خود مسیر زندگیش را طی کند، اظهار داشت: شهدا بهترین مسیر را برای رسیدن به خدا انتخاب کردند و شما خانواده ها نیز به واسطه شهدای خود از جایگاه والایی برخوردار هستید و این جایگاه نصیب هر کسی نخواهد شد. وزیر آموزش و پرورش افزود: حضور مردم در پشتیبانی از ولایت بعد از گذشت سی و چهار از انقلاب، ایران اسلامی را سربلند نگه داشته است، مردم سختی ها و اشتباهات برخی از افراد را تحمل می کنند اما هیچ گاه از شهدا و انقلاب خود دست بر نمی دارند.
تجلیل

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود