24 دی 1394
شماره خبر: 156573

عملکرد ضعیف نمایندگان البرز در لیگ های فوتبال و فوتسال کشور

سپیدار‌آنلاین: گروه گزارش

عملکرد ضعیف نمایندگان البرز در لیگ های فوتبال و فوتسال کشور


لیگ های فوتبال و فوتسال کشور در حالی در دسته های مختلف پیگیری می شود که نمایندگان البرز اوضاع و احوال خوبی ندارند و با ثبت عملکردی ضعیف در پایین جدول گروه های خود جای گرفتند.
بررسی آخرین وضعیت نمایندگان استان در لیگ های فوتبال و فوتسال کشور حاکی از عملکرد ضعیف و البته نارضایتی بسیاری از هواداران است.
تداوم شکست های یاران غدیر هشتگرد در لیگ دو
لیگ دسته دوم فوتبال ایران در حالی هفته سیزدهم خود را پشت سر گذاشته است که یاران غدیر هشتگرد در این مسابقات همچنان در حسرت پیروزی است و شکست در مقابل حریفان به عادت این تیم مبدل شده است. نماینده استان البرز تا پایان این هفته متحمل ۱۲ شکست شده است و با یک امتیاز در قعر جدول گروه اول مسابقات جای گرفته است. یاران غدیر هشتگرد براساس آمار و ارقام ضعیف ترین تیم گروه های چهارگانه لیگ دو محسوب می شود.
برد نوبرانه مبل کریمی در لیگ دسته اول فوتسال
لیگ دسته اول فوتسال کشور هفته ششم خود را پشت سرگذاشته است و نماینده البرز در این رقابت ها علیرغم انتظاری که از آن می رفت موفق عمل نکرده است. این تیم پس از ۵ باخت متوالی در نهایت در هفته ششم موفق به کسب یک برد نوبرانه مقابل نماینده کاشان شد تا خود را یک پله در جدول ۸ تیمی گروه الف رقابت ها بالا بکشد و در رده هفتم جای بگیرد.
تلاش پورالبرز برای بقا در لیگ برتر نوجوانان کشور
لیگ برتر نوجوانان کشور هفته هفتم خود را پشت سرنهاده است و نماینده استان البرز با قرار گرفتن در جایگاه چهارم جدول گروه اول مسابقات رقابت تنگاتنگی را با دو تیم دیگر برای ماندن در این سطح از لیگ نوجوانان کشور دارد. پور البرز ۶ امتیازی است و باید در ۳ هفته پایانی با دوتیم صبای قم و پتوی لاله اصفهان برای بقا در لیگ برتر بجنگد.
بازگشت فجرمیثاق به لیگ استان البرز
دیگر نماینده استان البرز در لیگ دسته سوم فوتبال کشور در پایان دور مقدماتی این رقابت ها نتوانست خود را در جمع ۴ تیم برتر گروه اول مسابقات حفظ کند و با قرار گرفتن در جایگاه پنجم به حکم آیین نامه مسابقات به لیگ استان البرز بازگشت. براساس ضوابط مسابقات دو تیم اول گروه به دور دوم و تیم های سوم و چهارم در لیگ ۳ باقی می ماندند و این در حالی است که تیم جوان و یکدست فجر میثاق برای رسیدن به این هدف ناکام ماند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود