30 بهمن 1393
شماره خبر: 137923

از قیچی 3 باره ربان تا تست چمن زمین فوتبال توسط وزیر

سپیدار‌آنلاین: گروه گزارش

از قیچی 3 باره ربان تا تست چمن زمین فوتبال توسط وزیر


وزیر ورزش و جوانان در جمع مسئولان کرجی حضور یافت و با استقبال گرم آنها مواجه شد به نحوی که بیش از 30 نفر از مدیران ارشد استان و شهر کرج اعم از استاندار، شهردار، رئیس شورای شهر، مدیرکل ورزش و جوانان استان، مدیرعامل سازمان پارکها و ... وی را همراهی کردند.
حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در کرج حاشیه های جالبی داشت که در زیر می خوانید: * وزیر ورزش از ورودی اصلی وارد پارک شهید چمران به عنوان بزرگ ترین پارک کلانشهر کرج شد که در ابتدای ورود، بهسازی و بازسازی ورودی این پارک که مزین به تمثال شهید چمران است را ستود و از مسئولان دست اندرکار تشکر و قدردانی کرد.
* در حین مسیر که حدود 100 پله بود، شهردار به ارائه مطالبی در حوزه گذشته کرج، سوابق و عملکرد مسئولان پرداخت که تاییدهای وزیر ورزش را در پی داشت که پس از اتمام پله ها، وزیر با خنده ای به نشانه تایید، به تمامی مسئولان حاضر برای طی این مسیر خسته نباشید گفت! * در میدان اول پارک شهید چمران، تعدادی از جوانان ورزشکار به محض مشاهده وزیر، با وی به گفتگو پرداختند و از تیمهای محبوب خود گفتند و اعلام کردند که وزیر نیز طرفدار آبی است یا قرمز؟! * محمود گودرزی در ابتدای ورود به مجموعه ورزشی چمران به سراغ زمین چمن رفت تا از نزدیک استاندارد بودن این زمین را تست و آن را تایید کند. * حضور پرشور و بی شمار عکاسان خبری و خبرنگاران در مراسم افتتاح و بهره برداری از مجموعه ورزشی پارک شهید چمران، برای لحظاتی پیاده روی چند دقیقه ای وزیر در زمین چمن مصنوعی فوتبال را با کندی مواجه کرد که این موجب شد تا وزیر از تمامی خبرنگاران و عکاسان تشکر کند. * پس از آغاز رسمی مراسم و سخنرانی های مسئولان، وزیر ورزش از محمود دادگو رئیس شورای شهر و علی ترکاشوند شهردار کلانشهر کرج با اهدای لوح تقدیری تشکر و قدردانی کرد. * پس از اتمام مراسم، وزیر در جمع نوجوانان ورزشکار که در زمین چمن مشغول به تمرین فوتبال بودند حضور یافت و ضمن خداقوت به آنها اعلام کرد: کرج همیشه در حوزه ورزش زبانزد و قهرمان پرور بوده، امیدوارم که شما نیز در آینده جزء قهرمانان کشوری و جهانی باشید ضمن اینکه نماز را فراموش نکنید. * نوبت به قیچی ربان افتتاح مجموعه ورزشی چمران رسید که این ربان سه بار به دستان محمود گودرزی وزیر ورزش، طهایی استاندار البرز و محمود دادگو رئیس شورای اسلامی شهر کرج قیچی شد.
* پس از قیچی ربان افتتاح، مسئولان بیشماری وزیر را برای بازدید از زمینهای والیبال، بسکتبال و اسکواش همراهی کردند که در این حین، بازی حرفه ای تنیسورهای کرجی که جزء 10 تنیسور برتر کشور نیز هستند، نظر وزیر را به خود جلب کرد و خطاب به عباس زارع مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج که رئیس هیئت تنیس استان البرز نیز هست، اشاره کرد اگر ورزشکاران موافق باشند حاضر هستم که یک دست تنیس با آنها بازی کنم که با استقبال و هیاهوی جمع مواجه شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود