18 مرداد 1393
شماره خبر: 127028

همزمان بافرارسیدن عیدفطر، شرکت رهسازگسترمهرفعالیت های عمرانی خود راآغازکرد

سپیدار‌آنلاین: گروه گزارش

همزمان بافرارسیدن عیدفطر، شرکت رهسازگسترمهرفعالیت های عمرانی خود راآغازکرد


این شرکت پس ازکارنامه موردقبول خود درماه مبارک رمضان، همزمان بافرارسیدن عیدفطر کلید آغازفعالیت های عمرانی رازد.
سلیمانی خاطرنشان کرد: مهندس جلالی مهر مدیرعامل این شرکت،سالهاست تمام توان خویش راجهت اعتلای استان البرز به ظهورگذاشته است، وی ساخت 1400واحدمسکونی مسکن مهر،300کیلومتر راه،300کیلومترخطوط انتقال و احداث مرکز شبانه روزی کودکان خیابانی کمال شهر کرج و بیش از80 پروژه ملی را درکارنامه خود به ثبت رسانده است،وی از جمله معدود سرمایه گذارانی در استان می باشد که به رغم حجم بالای فعالیت های فراملی، تمام انرژی خویش را برای ساخت البرزی سرافراز در این سالها به منحصه ظهور گذاشته است. برنامه پروژه های عمرانی شرکت رهسازگسترمهر در سال اقتصادوفرهنگ باعزم ملی ومدیریت جهادی، نشان از توان بالای مدیریتی ایشان دارد.
ساخت بیمارستان نیمه کاره هشتگرد پس از 21 سال توقف
همزمان بافرارسیدن عیدفطر، شرکت رهسازگسترمهرفعالیت های عمرانی خود راآغازکرد


مدیرعامل شرکت بین المللی رهسازگسترمهر با قدردانی از پیگیری شهردارمحترم شهر جدید هشتگرد واعضای شورای این شهر در تحویل گرفتن این بیمارستان که 21سال به صورت نیمه کاره باقی مانده بوده ،تکمیل وراه اندازی بیمارستان را نیاز ضروری شهر جدید هشتگرد بیان کرد وگفت: این امر باید با جدیت از سوی دستگاه های ذیربط دنبال شود.. مهندس جلالی مهرافزود: عملیات اجرایی ساخت این بیمارستان به تازگی به شرکت رهسازگسترمهر واگذار شده است. جلالی مهرگفت:شرکت رهسازگسترمهر موافقت اصولی ساخت بیمارستان را از6 سال پیش در دست داشت اما متاسفانه این امرمیسرنگردیدتااینکه باخبرشدیم در هشتگرد بیمارستانی وجوددارد که 21 سال است عملیات اجرایی آن متوقف شده است، لذابابرگزاری جلسات متعددبافرماندارمحترم ساوجبلاغ جناب آقای پالیزگر وطی کردن بوروکراسی های اداری در خردادماه امسال توانستیم این مهم را به سرانجام برسانیموقراردادساخت این بیمارستان را از96 تخت خواب به 120 تخت بیمارستانی وبصورت مرکز فوق تخصصی ارتقاء دهیم. جادارد از رییس محترم دانشگاه علوم پزشکی البرز نیز تشکر ویژه ای داشته باشیم، به حق همه عزیزان در شورای اسلامی این شهروشهردار محترم در به اجرادرآمدن این پروژه ازهیچ کوششی دریغ نکردند. وی یادآور شد: ساخت این مركز درمانی از سال 72 توسط برخی دستگاههای اجرایی آغاز شد، اما به دلیل عدم تخصیص اعتبار لازم با حدود 25 درصد پیشرفت فیزیكی بلاتكلیف رها شده بود. مهندس جلالی مهراظهار داشت: هزینه ساخت و تجهیز این بیمارستان 700 میلیارد ریال برآورد شده كه بر اساس برنامه زمان بندی شده توسط شرکت رهسازگسترمهر تامین خواهد شد. وی تاكید كرد: با اجرای طرح ملی مسكن مهر و ساخت حدود 60 هزار واحد مسكونی در شهر جدید هشتگرد تامین سرانه های خدماتی بویژه بهداشتی و درمانی منطقه، یك ضرورت است،با تكمیل و واگذاری واحدهای مسكن مهر و سایر واحدهای احداثی توسط اشخاص حقیقی و تعاونی های مسكن، جمعیت این شهر در آینده نزدیك به بیش از 500 هزار نفر افزایش خواهد یافت.تكمیل و تجهیز این بیمارستان نقش بسزایی در رفع نیازهای درمانی ساكنان این شهر نوپا دارد. مهندس جلالی مهرخاطرنشان کرد: اكنون ساكنان این شهر برای رفع نیاز خود به ناچار از سایر مراكز درمانی شهرستان ساوجبلاغ و شهرهای همجوار مانند كرج استفاده می كنند كه این امر اتلاف وقت و تحمیل هزینه های اضافی را برای آنان به همراه دارد.
بازسازی وراه اندازی واگن قطار مسافربری کرج – مشهد با فناوری روز دنیابرای اولین باردرالبرز
همزمان بافرارسیدن عیدفطر، شرکت رهسازگسترمهرفعالیت های عمرانی خود راآغازکرد


شرکت بین المللی رهسازگسترمهر رای اولین بار راه آهن کرج- مشهد بابرنامه همه روزه وامکانات آسایشی فوق العاده از کرج به حرکت درخواهد آمد. این شرکت فعالیت خود را نسبت به تجهیز واگن هایی بافناوری روز آغاز وبرای حدود 300 نفر در استان البرز اشتغال زایی نموده است. مهندس جلالی مهرگفت: بعد از پیگیری های فراوان وهماهنگی با شرکت رجاء مقرر گردید بامشارکت شرکت رجاء واگن هایی دراختیار شرکت رهسازگسترمهرقرارگیرد وپس از بازسازی وراه اندازی ، روی ریل کرج- مشهد نسبت به جابجایی مسافران محترم البرزی اقدام نماید. وی گفت: برای این پروژه مهم اعتباری بالغ بر 200 میلیارریال در نظرگرفته شده که این مبلغ ازسوی شرکت رهسازگسترمهرتامین میگردد. در خلال این پروژه برای 300 نفر از البرزیان اشتغال رافراهم آوردیم وخدا راشاکریم که این کار توسط این شرکت به اجرادرآمد. باهماهنگی شرکت رجاء تا 7 سال کارگزار فروش بلیط این قطار،شرکت رهسازگسترمهر خواهد بودوخرسندیم که البرزیان دیگر برای رفتن به زیارت امام هشتم (ع) بی دغدغه عمل خواهندنمود.
ساخت اولین دروازه ورودی استان البرز ازاشتهاردآغاز شد
همزمان بافرارسیدن عیدفطر، شرکت رهسازگسترمهرفعالیت های عمرانی خود راآغازکرد


مراحل ساخت اولین دروازه ورودی استان البرز ازورودی شهرستان اشتهار آغازگردید. سال گذشته شرکت بین المللی رهسازگستر مهر طی فراخوانی جهت طراحی دروازه ورودی شهر ازشهروندان البرزی خواست آثار خود راظرف مدت یک ماه به آدرس دبیرخانه این شرکت ارسال نمایندو پس ازآن به طرح برگزیده مبلغ 100 میلیون ریال جایزه اهداگردید. بعداز گذشت 8ماه، اولین دروازه ورودی استان البرز در اشتهارد توسط این شرکت آغاز گردید. درادامه مهندس جلالی مهر افزود: برای احداث این پروژه عمرانی باهماهنگی فرماندارمحترم جناب آقای اینانلوو شهردارمحترم اشتهاردجناب آقای موسوی واعضای محترم شورای شهراشتهارد جلسات متعددی برگزارگردید که حاصل آن ساخت این دروازه ورودی بااعتبار بالغ بر 2 میلیاردریال می باشد. استان البرز به لحاظ قدمت وتاریخ از پیشینه بالایی برخوردار است که نیاز به زیبایی های بصری وشهری این استان نسبت به سایر استان های کشور بیشتر نمایان است. لذا طی فراخوانی نسبت به انتخاب برترین طرح ارسالی وساخت آن درکمترین زمان اقدام نمودیم. امیدواریم با تلاش مدیران استان وهماهنگی سرمایه گزاران شاهد البرزی سرافراز باشیم. ایشان در پایان خاطرنشان کرد: ضمن عرض تشکراز همه مدیران استانی بالاخص استاندارمحترم، فرماندارمحترم هشتگردآقای پالیزگر،فرماندارمحترم اشتهاردآقای اینانلو،شهرداران محترم هشتگردواشتهاردآقایان عظیم زاده وموسوی واعضای محترم شورای اسلامی شهروروستای هشتگردواشتهارد وشرکت رجاء واداره کل راه وشهرسازی استان البرز ودانشگاه علوم پزشکی البرز که در به اجرا درآمدن این پروژه های ارزشمند مارا یاری رساندند کمال تشکر رادارم و امیداست بتوان خدمات والایی را به امت شهید پرور استان البرز تقدیم کنیم .پ/س 9355

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود