4 مرداد 1393
شماره خبر: 126457

حاشیه های راهپیمایی روز قدس در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه گزارش

حاشیه های راهپیمایی روز قدس در کرج


راهپیمایی امسال مردم مسلمان و روزه دار کلانشهر کرج در روز جهانی قدس شریف که پرشورتر از سال های گذشته برگزار شد، حاشیه هایی داشت.
زمان آغاز این راهپیمایی ساعت 11 پیش از ظهر جمعه تعیین شد که بسیاری از مردم به خاطر حضور در آن از چند ساعت زودتر در میدان شهدای این کلانشهر حاضر شدند.
انسداد مسیرهای منتهی به محل برگزاری راهپیمایی ، ترافیک سنگینی در خیابانهای اطراف به وجود آورد و بسیاری با در دست داشتن پرچم های فلسطین و عکس های کودکان غزه ، پیاده راهی محل برگزاری راهپیمایی شدند. بسیاری از شهروندان خودروهای خود را چند کلیومتر دور تر پارک کردند ودر مسیر به صفوف راهپیمایان پیوستند. همچنین وجود قشرهای مختلف مردم اعم از کودکان و بانوان دراین راهپیمایی که در هوای گرم و ماه روزه داری برگزار شد، از نکات قابل توجه بود. حضور دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان کلانشهر کرج از نکات قابل توجه بود که نمایندگان مردم استان البرز درمجلس و استاندار البرز رییس قوه مقننه را همراهی کردند. گروه های مختلف مردم امسال به صفوف راهپیمایان روز قدس پیوستند و انزجار خود را از جنایات صهیونیست ها اعلام داشتند. حوادث خونین کودکان غزه چشمان بسیاری از راهپیمایان را گریان کرده بود. شهرداری کرج تیم های آب پاش در مسیر راهپیمایی مستقر کرد تا راهپیمایان در این هوای گرم خنک شوند. تعداد زیادی کلاه کاغذی برای درامان ماندن از نور آفتاب از سوی شهرداری بین مردم توزیع شد. جمعیت هلال احمر ، مرکز فوریت های پزشکی و سایر دستگاه های امدادی و خدماتی در مسیر راهپیمایی حضور چشمگیری داشتند. حضورموثر ماموران نیروی انتظامی برای نظم بخشی به تردد خودروها ومردم درحاشیه راهپیمایی تحسین برانگیز بود. مردم پس از حدود سه کیلومتر راهپیمایی به نماز مصلی نماز جمعه آمدند که کثرت جمعیت به حدی بود که شمار زیادی از آنان نماز را در محوطه مصلی اقامه کردند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود