15 مرداد 1391
شماره خبر: 9862

12 هزار نفر از آموزشهای جهاد دانشگاهی خوارزمی كرج بهره مند شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

12 هزار نفر از آموزشهای جهاد دانشگاهی خوارزمی كرج بهره مند شدند

سپیدار آنلاین: معاون آموزشی جهاددانشگاهی دانشگاه خوارزمی كرج گفت: از ابتدای سال جاری تاكنون 12هزار نفر از آموزشهای كوتاه مدت جهاد دانشگاهی این مركز آموزش عالی بهره مند شده اند.
'محمد ریحانی'افزود: این آموزش ها در رشته هایی مانند زبان خارجی ، رایانه ، تربیت مربی مهدكودك، هنر، فوریت‌های پزشكی و دوره‌های تخصصی مدیریت و فنی و مهندسی به متقاضیان ارائه شده است. وی اظهار داشت: جهاد دانشگاهی در استان البرز بر اساس مجوزی كه دریافت كرده از اواخر تابستان امسال دوره‌های آموزشی ارتقاء نظام مهندسی را نیز برگزار خواهد كرد. ریحانی با اشاره به ضرورت آموزشهای تخصصی گفت: دانشجویان با شركت در این دوره‌های آموزشی می‌توانند مهارت‌های لازم را برای ورود به بازار كار كسب كنند.
وی خاطرنشان كرد: جهاد دانشگاهی با هدف افزایش مهارت و تخصص دانشجویان ارتقا كیفیت آموزش و یادگیری این دوره های آموزشی را برگزار كرده است. ریحانی افزود: البرز یك استان صنعتی است و بر این اساس جهاد دانشگاهی با برگزاری دوره‌های آموزشی را متناسب با نیاز بخش صنعت، خدمات، كاركنان دولت و بخش خصوصی ارایه می كند.
وی اضافه كرد: اكنون زیرساخت آموزشهای عمومی و تخصصی به صورت مجازی نیز در این جهاد دانشگاهی فراهم شده است. وی گفت: در این دوره‌های مجازی محتوای دوره‌ها در اختیار فرگیران قرار می‌گیرد و برای فراگیرانی كه موفق به كسب حد نصاب نمره در آزمون مربوطه شوند، گواهینامه صادر خواهد شد.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود