11 مرداد 1391
شماره خبر: 9669

25 هزار نوآموز در البرز به مدارس عادی معرفی شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

25 هزار نوآموز در البرز به مدارس عادی معرفی شدند

سپیدار آنلاین: مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اینکه تا کنون 28 هزار و 945 نوآموز مورد سنجش اولیه قرار گرفتند، از معرفی 25 هزار و 507 نفر آنان برای تحصیل در مدارس عادی خبر داد.
حمید آقاصفری در خصوص آخرین آمار نوآموزان ارزیابی شده در طرح سنجش برای ورود به دوره دبستان گفت: تا کنون 28 هزار و 945 نوآموز مورد ارزیابی اولیه قرار گرفته اند. وی افزود: از این میان 25 هزار و 507 نوآموز برای تحصیل به مدارس عادی معرفی شدند. آقاصفری گفت: این تعداد نوآموز از زمان آغاز طرح تا 5 مرداد در 20 پایگاه عمومی و سه پایگاه تخصصی مورد ارزیابی اولیه قرار گرفتند. آقاصفری با اشاره به تعداد باقیمانده افزود: دو هزار و 443 نفر نیز پس از ارزیابی اولیه به مرحله تخصصی معرفی شدند. مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز هدف از اجرای این طرح را غربالگری و ارزیابی تخصصی به منظور شناسایی موانع و مشکلات نوآموزان از نظر بینایی، شنوایی، تحصیلی، پزشکی و بهداشت روحی و روانی برشمرد.
آقاصفری با بیان اینکه این طرح برای جایدهی مناسب نوآموزان در مدارس اجرا می شود، افزود: پس از ارزیابیهای اولیه، نوآموزان برای تحصیل در مدارس متناسب معرفی می شوند.
وی یادآور شد: این طرح در سراسر استان با هدف پوشش صددرصدی نوآموزان اجرا می شود.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود