12 شهریور 1392
شماره خبر: 73026

دومین خانه دیجیتال البرز افتتاح شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

دومین خانه دیجیتال البرز افتتاح شد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از افتتاح دومین خانه دیجیتال در استان خبر داد و گفت: در هفته جاری نیز سومین و چهارمین خانه دیجیتال در استان افتتاح می شود؛ در آینده نزدیک نیز شاهد افتتاح پنجمین خانه دیجیتال در شهرستان نظرآباد خواهیم بود.
مجتبی ابراهیمی با اعلام این خبر گفت: با تشکیل شبکه ملی فرهنگ در دولت نهم و دهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشمول راه اندازی شبکه ملی فرهنگ در فضای مجازی و اینترنت شد و یکی از مصوبات این طرح نیز راه اندازی خانه های دیجیتال در مساجد استانها بود. وی سهم استان البرز از اجرای این طرح ملی را 10 خانه دیجیتال ذکر کرد و افزود: تا پایان سال 91 در استان البرز تنها شاهد افتتاح 1 خانه دیجیتال بودیم و با حمایت های وزارت ارشاد در سال 92 تعداد خانه های دیجیتال البرز به 3 خانه رسید. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه به تجهیزات خانه های دیجیتال نیز اشاره کرد و گفت: این اداره کل 80 متر فضا در مساجد و حداقل7 دستگاه رایانه در خانه دیجیتال و در مجموع 20 دستگاه رایانه در کنار سایر تجهیزات اعم از؛ میز، صندلی، قفسه های نرم افزاری و تهیه انواع نرم افزارهای ملی و هزینه ای بالغ بر 2 میلیون را به این فضاها اختصاص داده است.
افتتاح دومین خانه دیجیتال در مسجد امام حسن مجتبی (ع)دهقان ویلا
ابراهیمی در ادامه از افتتاح دومین خانه دیجیتال استان نیز در محدوده دهقان ویلای کرج خبر داد و گفت: روز گذشته این خانه دیجیتال با تجهیزات کامل نرم افزاری و استانداردهای ذکر شده در مسجد امام حسن مجتبی(ع) با حضور عزیز اکبریان نماینده مردم کرج افتتاح خواهد شد.
سومین و چهارمین خانه های دیجیتال در هفته جاری افتتاح می شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در ادامه اعلام

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود