17 اسفند 1390
شماره خبر: 5545

تدوین تقویم فرهنگی ،هنری سال 91 اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

تدوین تقویم فرهنگی ،هنری سال 91 اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز

سپیدار آنلاین: معاون برنامه ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از تدوین تقویم فرهنگی ،هنری سال 91 این اداره با همکاری صاحب نظران حوزه های مختلف فرهنگ و هنر استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، اسد اله جعفری جلگه با بیان این مطلب گفت: با عنایت به فراررسیدن سال 1391 و لزوم تدوین تقویم فرهنگی و هنری برای سال جدید از کلیه صاحب نظران، اساتید دانشگاه، فعالان حوزه های مذهب و فرهنگ و هنر استان البرز دعوت می شود برای تدوین تقویم فرهنگی و هنر ی این اداره، اولویتها و نیاز سنجی های خود را به معاونت برنامه ریزی و اشتغال اداره کل اعلام کنند. وی خاطر نشان کرد: انجام کارفرهنگی مستلزم پژوهش و نظر سنجی جامع و مناسب با مشارکت اقشار مختلف جامعه است که با حضور میدانی خود در سطح جامعه هر یک از منظر خود به تعیین اولویتهای کار فرهنگی می پردازند و در این حالت است که امکان شناسایی موانع، مشکلات، فرصتها و تهدیدهای حوزه فرهنگ و هنر فراهم می آید. جعفری در ادامه نقش طلاب و کارشناسان دینی، دانشجویان و اساتید و مجامع دانشگاهی بعنوان مرکز ثقل فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی و پژوهشی در تدوین این تقویم بسیار موثر دانست. معاون برنامه ریزی و اشتغال این اداره افزود: اصلی ترین آفت در حوزه برنامه ریزی، قشری نگری و بخشی نگری است که باعث غفلت بخشهائی از حوزه عمل می شود و فراخوان و نظر سنجی، این بستر را فراهم میکند که با دید جامع و همه جانبه بتوانیم همه حوزه ها و موضوعات را مد نظر قرار داده و با توجه به امکانات و سرمایه های مادی و معنوی در راستای حل مشکلات موجود گام برداریم. وی در پایان گفت: در همین راستا از کلیه صاحب نظران و اندیشمندان و فعالان حوزه مذهب، فرهنگ و هنر استان دعوت می شود تا با ارائه نظرات و راهکارهای ارزشمند خود مارا در اعتلای فرهنگ و هنر اصیل میهن اسلامی و استان سرافراز البرز یاری نمایند.
گفتنی است علاقه مندان و صاحب نظران می توانند حداکثر تا تاریخ 25/12/90 مطالب و نظرات و مقالات خود را در این رابطه به ایمیل bidare1@yahoo.com ارسال و یا با شماره تلفنهای 3- 2563150 داخلی 142 واحد طرح و برنامه تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود