11 اسفند 1390
شماره خبر: 5376

حجت الاسلام بنی احمدی: پتانسیل های موجود در استان البرز در مهدویت بسیار زیاد است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

حجت الاسلام بنی احمدی: پتانسیل های موجود در استان البرز در مهدویت بسیار زیاد است

سپیدار آنلاین: پتانسیل های موجود در استان البرز در مهدویت بسیار زیاد است که باید از این پتانسیل ها به خوبی و به نحو احسن استفاده کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز بر لزوم نهادینه شدن بحث مهدویت در بین دانش آموزان تاکید کرد.
حجت الاسلام ابوالفضل بنی احمدی در کنگره علمی امام زمان(عج) که در سالن آمفی تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و به همت اداره کل اوقاف و امورخیریه استان البرز و دستگاههای فرهنگی استان برگزار شد، اظهار داشت: بحث مهدویت باید در بین دانش آموزان ورود پیدا کند. وی گفت: بحث مهدویت در سطح دانش آموزی باید از برگزاری یک کنگره فراتر رود و این بحث ها باید در کتاب دینی دانش آموزان نیز ورود پیدا کند. مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز ادامه داد: پتانسیل های موجود در استان البرز در مهدویت بسیار زیاد است که باید از این پتانسیل ها به خوبی و به نحو احسن استفاده کرد. وی افزود: 16 استان کشور کنگره علمی یکی از ائمه معصومین را برگزار کردند مقالاتی که ارسال شده بود بیشتر از 70 مقاله نبود ولی در استان البرز 120 مقاله به کنگره علمی امام عصر(عج) ارسال شد، این امر خود به نوعی نشان دهنده پتانسیل و ظرفیت بسیار زیاد استان البرز است.
بنی احمدی تاکید کرد : در كنگره مهدویت كه با همكاری ستاد اقامه نماز ، بنیاد مهدویت ، كانون های فرهنگی و هنری مساجد ، اداره تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه ، نمایندگی ولی فقیه و نهاد رهبری در دانشگاه ها برگزار شد، مقالات در سه بخش دانش آموزی ، طلاب و دانش آموزان ، اساتید و محققین ارسال شد. وی بیان داشت : 20 مقاله در بخش اساتید و محققین ، 47 مقاله دانشجویان و طلاب و 29 مقاله در مقطع دانش آموزی و 13 مقاله خارج از استان تعداد مقالات ارسال شده به دبیرخانه كنگره را تشكیل می دهد. مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز ادامه داد: در کارهای فرهنگی اگر دستگاه ها گرد هم بیاند کار آنها بیشتر نمود پیدا خواهد کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود