20 دی 1390
شماره خبر: 3858

دوره های آزاد دانشكده خبر در استان البرز در حال گسترش است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

دوره های آزاد دانشكده خبر در استان البرز در حال گسترش است

مسوول نمایندگی دوره های آزاد دانشكده خبر در استان البرز گفت: با توجه به ظرفیت های موجود، دوره های مختلف آزاد این دانشكده در استان از مهرماه سال گذشته روند رو به گسترشی داشته است.
دوره های آزاد دانشكده خبر در استان البرز در حال گسترش است.
'حسین كمرروستا ' افزود: البرز اولین استانی بود كه از سال گذشته نمایندگی دوره های آزاد دانشكده خبر را با كسب مجوزاز اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اخذ و شروع به فعالیت كرد. وی با اشاره به اینكه سیاست كلی دانشكده خبر بجای راه اندازی شعبه، تاسیس نمایندگی توسط بخش خصوصی است اظهار داشت: نمایندگی دوره های آزاد دانشكده خبر استان البرز سال گذشته چندین دوره خبرنگاری مقدماتی، فن بیان و گویندگی، عكاسی، روابط عمومی، مكالمه و مترجمی بطور همزمان و شفاهی در این استان برگزار كرد كه با استقبال مناسبی روبه رو شد. وی یادآور شد: این نمایندگی برای معرفی هرچه بیشتر و ارتقای علمی نیروهای شاغل در اداره ها ، دستگاههای اجرایی و واحدهای تولیدی بویژه خبرنگاران رسانه های مختلف البرز، مبادرت به برپایی همایشی با عنوان ' فن بیان و گویندگی ' در سالن استاد سیروس صابر اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان كرده است. كمرروستا افزود: این همایش از ساعت 16 تا 19 امروز با هدف ارایه نحوه ارتباط صحیح و موثر گفت و گو در جامعه و خانواده به صورت تخصصی و عمومی برگزار می شود. وی اظهار داشت: استاد 'محمد حسین سروش' مدرس فن بیان و گویندگی صدا و سیما و دانشكده خبر ، آموزش و تربیت كننده گویندگان و مجریان صدا و سیما و ممیز صدا و سیما، در این همایش سخنرانی می كند. روستا، همچنین به برگزاری دوره های آموزش فن بیان و گویندگی در استان البرز اشاره كرد و افزود: تاكنون توسط این نمایندگی سه دوره آموزشی با حضور 70 نفر در این استان برگزار شده كه به تمامی آنها گواهی معتبر دانشكده خبر خبرگزاری جمهوری اسلامی اعطا شده است. وی با تاكید بر اینكه هیچ محدودیتی برای شركت كنندگان در دوره های آزاد این نمایندگی اعم از مدرك تحصیلی و شغل وجود ندارد گفت: بنا داریم این دوره ها را به مقاطع راهنمایی و دبیرستان تسری داده و مدرك معتبر دانشكده خبر به آنان ارایه كنیم. روستا افزود: با توجه به اینكه این نمایندگی زیر نظارت دانشكده خبر خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا ) و با مجوز اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت دارد شهریه های آن برخلاف دیگر نهادهای آموزشی بخش خصوصی بسیار پایین است و از تعرفه های دولتی و مصوب تبعیت می كند.
مسوول نمایندگی دوره های آزاد دانشكده خبر در استان البرز در پایان با اشاره به اینكه دوره های گویندگی و فن بیان با بیشترین استقبال در این استان رو به رو شده است از همگان دعوت كرد برای بهره گیری از این دوره ها و كسب مدرك معتبر دانشكده خبر اقدام كنند ضمن اینكه شركت در همایش ' گویندگی و فن بیان' در كرج برای عموم آزاد است.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود