میانگین نمرات و فرآیند یادگیری دانش آموزان البرز نیاز به ارتقاء دارد
سپیدارآنلاین: گروه فرهنگی
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: میانگین نمرات دانش آموزان در مدارس متوسطه و فرآیند یادگیری دانش آموزان در دوره ابتدایی این استان نیاز به ارتقاء دارد.
" فرزاد شعبانی " در نشست هماهنگی نمایندگان معاونین آموزشی، پرورشی، فنی و اجرایی استان در قبل از دیدار با مقام عالی وزارت، افزود: کیفیت بخشی و عدالت آموزشی از محورهای مهم فعایت های آموزش پرورش در استان را تشکیل می دهد که باید برای تحقق آن تلاش کنیم.وی بیان کرد: باید برای رسیدن به اهداف ترسیم شده در دو محور کیفیت بخشی و عدالت آموزشی با هم اندیشی، برنامه ریزی، پشتکار و پیگیری گام برداشت.وی با اشاره به اینکه باید نقاط قوت تعلیم و تربیت را در استان با قدرت و دقت ادامه دهیم، خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات و کاهش نقاط ضعف امور آموزشی و تربیتی در البرز هم چاره اندیشی کرد.شعبانی یادآورشد: باید به ادبیات سخن گفتن با جامعه هدف آموزش و پرورش( دانش آموزان ، معلمان ، اولیا ) استان نیز توجه کرد و با سیاست گذاری مناسب برای ارتقاء امور آموزشی و تربیتی در البرز اقدام کرد.وی تصریح کرد: دانش آموزان در مدرسه در کنار یادگیری مطالب آموزشی، رفتار و آداب آموزشی را می آموزند پس باید به نقش مهم مدرسه اهمیت دهیم و پس از دوران کرونا همه از جمله خانواده ها به این نقش مهم بیشتر پی بردند.مدیرکل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: باید نسبت به مسائل آموزش و پرورش در استان بی تفاوت نباشیم و برای اعتلای آن تلاش کنیم.