5 مهر 1403
شماره خبر: 311178

از دیوار خاطرات، مجموعه اشیا قدیمی هتل دیزین کرج رونمایی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی



مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز ضمن رونمایی از دیوار خاطرات(موزه اشیا قدیمی) هتل دیزین گفت: هتل دیزین در کنار پیست اسکی بین‌المللی قابلیت جذب گردشگران بسیاری را دارد.
به گزارش سپیدار نیوز دیوار خاطرات هتل دیزین شامل مجموعه ای از آثار و اشیاء قدیمی هتل دیزین و اشیاء مورد استفاده هتلداری که از ابتدای فعالیت این هتل استفاده شده به عنوان پایلوت هتل‌های دولتی کشور با حضور مدیرعامل و معاون اجرایی گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، مدیر کل میراث‌فرهنگی استان البرز و مدیر عامل هتل دیزین، فرهاد قائمیان هنرمند سینما و جمعی از مسئولان منطقه رونمایی شد.
به گفته مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز هتل دیزین با قرار گیری در موقعیت جغرافیایی مناسب و داشتن بیش از 300 تخت و همچنین با وجود داشتن فضایی خاطره انگیز و سبقه تاریخی یکی از زیرساخت‌هاب خوب برای اقامت گردشگران است. او ادامه داد: برگزاری رویدادهای گردشگری ورزشی در هتل دیزین می تواند به جذب هر چه بیشتر گردشگران کمک کند و چرخ اقتصاد گردشگری استان را به چرخه بیندازد. امسال نیز با رفع مشکل پیست امیدواریم شاهد رشد روزافزون اقامت گردشگران در این هتل باشیم.
او ایجاد دیوار خاطرات در این هتل را با ایجاد فضایی نوستالژی و همچنین نشان دادن سیر استفاده از ابزار هتلداری در مجموعه اقدامی بسیار ارزشمند عنوان کردکه می‌تواند برای اقامت کنندگان خاطره و حس مثبت به همراه داشته باشد.
هتل دیزین پایلوت ایجاد دیوار خاطرات در هتل های جهتنگردی کشور
مدیر عامل هتل دیزین با اشاره به اینکه هتل دیزین به عنوان پایلوت هتل های جهانگردی اقدام به ایجاد دیوار خاطرات می‌کند و میهمانان می‌توانند عکس‌های یادگاری با این دیوار داشته باشند و چیزی را حتی به این موزه اضافه کنند و سیر تاریخی استفاده از ابزار هتلداری در هتل را نشان می‌دهد. ساسان فخر با بیان اینکه با توجه به وجود پیست اسکی دیزین استقبال از هتل در فصل زمستان بسیار خوب است، اظهار کرد: با تصمیمات مدیران ارشد و حمایت مسئولان قصد راه اندازی رویدادهای گردشگری در دیگر فصل ها را مد نظر قرار داده ایم تا این مکان بیشتر برای گردشگران شناخته شود.
او استانداردسازی و ارتفاء کیفیت ارائه خدمات را یکی از برنامه های پیش رو در این هتل عنوان کرد که می‌تواند امکانات به روزتری را در اختیار مسافران قرار دهد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود