24 تیر 1392
شماره خبر: 30612

روزه‌داري يک مکتب تربيتي است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

روزه‌داري يک مکتب تربيتي است


سرپرست اداره تبليغات اسلامي نظرآباد، گفت: روزه‌داري يک مکتب تاثيرگذار تربيتي است که در آن انسان بسياري از فضائل را فرا مي‌گيرد.
حجت‌الاسلام مهدي احمدوند ضمن تبريک فرا رسيدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان تنها ماهي است که اسم آن در قرآن آمده است و اهميت آن از اين نظر که ماه نزول تمام کتب آسماني است، بسيار ويژه است. وي با اشاره به اينکه غير از قرآن کتبي مانند تورات و انجيل نيز در اين ماه نازل شده‌اند ابراز داشت: اين ماه را بايد ماه ظرف کلام الهي دانست. وي گفت: نکته ديگر که در مورد ماه مبارک رمضان از روايات استفاده مي‌شود اين است که در اين ماه شياطين در غل و زنجير بوده و طبق آماري که از طريق دستگاه‌هاي نظامي و انتظامي وجود دارد، در اين ماه آمار جرم و بزه پائين مي‌آيد.
وي با بيان اينکه ماه رمضان ماه ميهماني خداست و اين ميهماني با ميهماني‌هاي بشر متفاوت است خاطرنشان کرد: ميهماني‌هاي بشر بر اساس زيورآلات، تجملات و خوردني‌ها شکل مي‌گيرد در حالي‌که در ميهماني خداوند روح عبوديت و معنويت جاري بوده و در آن از بندگان با مغفرت الهي پذيرايي مي‌شود. حجت‌الاسلام احمدوند، ابراز داشت: اگر کسي در ماه مبارک رمضان تمرين کند که بنده خدا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود