23 آذر 1390
شماره خبر: 2921

برنامه های ویژه قرآنی بهزیستی البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

برنامه های ویژه قرآنی بهزیستی البرز

سپیدار آنلاین: مدیر كل بهزیستی استان البرز گفت: این اداره كل برگزاری ویژه برنامه های قرآنی برای مددجویان در اولویت كاری قرار داده است.
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل استانداري، 'مرتضی مكاریان' در جشنواره قرآنی ویژه معلولان این استان در فرهنگسرای مهر نظرآباد افزود: توجه به امور قرآنی، فرهنگی، ترویج مكتب اسلامی در بین جامعه هدف و تشویق معلولان به قرآن آموزی در برنامه كاری این اداره كل است. وی ادامه داد: درطرح قرآن آموزی معلولان كه ازامروز در استان البرز آغاز شده ،برای جذب اغلب معلولان دراین طرح اقدام لازم به عمل می آید.
وی بیان داشت: همكاران فعال در بخش فرهنگی و آموزشی در قالب طرح توسعه فعالیت های قرآنی حتی ویژه كودكان آموزش پذیر در مهد های كودك برنامه های فرهنگی، آموزشی را به منظور افزایش سطح دانش افراد در امور قرآنی پیگیری می كنند و در دهه فجر امسال نیز جشنواره قرآنی ویژه زنان سرپرست خانوار و مهد های كودك تحت پوشش بهزیستی برگزار می شود. رییس بهزیستی شهرستان نظرآباد نیز در این آیین گفت: در اولین جشنواره قرآنی بهزیستی استان البرز 20 نفر از معلولان تحت پوشش استان شركت دارند. 'احمد اروندی' افزود:این افراد در گروههای سنی مختلف آقایان و بانوان در دو رشته تفسیر ترتیل و قرائت به رقابت می پردازند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود