هدف نظارت، شناسایی نیازهای آموزشی، راهنمایی ، اصلاح و بهبود روش هاست
سپیدارآنلاین: گروه فرهنگی
عسگرپور معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز از بازدید حشمدار معاون مدیر کل امور اتباع استان از حوزه امتحانی سوادآموزان طرح اتباع نروژی مرکز مهر خبر داد.
عسگرپور با بیان اینکه ارزشیابی اصولی و منظم، لازمه تعیین و تشخیص میزان پیشرفت سوادآموزان در رسیدن به هدف های آموزشی است، گفت: سنجش و ارزشیابی صحیح و مطابق با آیین نامه ها در تصمیم گیری برای کمک به رشد و پیشرفت سوادآموزان تاثیر بسزایی دارد.معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: طبق تفاهم نامه سازمان نهضت سوادآموزی و سازمان پناهندگان نروژی، آموزش ۲۰۰۰ کودک ۱۰ تا ۱۸ سال برنامه ریزی گردیده است که از این تعداد ۲۵۵ نفر در استان البرز در دوره های سوادآموزی اتباع طرح نروژی شرکت کردند.وی ادامه داد: تعداد ۱۷۳ نفر نیز در دوره سوادآموزی و ۸۲ نفر در دروه انتقال در قالب ۱۵ کلاس ساماندهی شده اند.عسگرپور بر توسعه و تقویت فرآیند نظارت بر فعالیت های سوادآموزی به ویژه آزمون های پایانی جهت شناسایی و حل مسائل و مشکلات تاکید کرد و افزود : شناسایی نیازهای آموزشی، تبادل تجربه، راهنمایی و اصلاح و بهبود روش ها از اهداف نظارت های آموزشی است