8 آذر 1390
شماره خبر: 2563

استاندارالبرز:انقلاب اسلامی،ریشه در نهضت عاشورا دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

استاندارالبرز:انقلاب اسلامی،ریشه در نهضت عاشورا دارد

استاندار البرز گفت: انقلاب اسلامی ایران ریشه در نهضت عاشورای حسینی دارد.
'عیسی فرهادی ' در همایش بیسجیان ادارات وكارگران شهرستان ساوجبلاغ در مجتمع فرهنگی ایثار كردان افزود: نهضت عاشورای حسینی با نهضت انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل(ره) دارای شباهت های زیادی هستند كه نشان می دهد این انقلاب از اسلام ناب الگو گرفته است.
وی ادامه داد: رهبری عاشورا یك رهبری بی نظیر در تاریخ اسلام است و رهبری وپایه گذار انقلاب و نظام اسلامی كه این روز ها شاهد تاثیر آن دربیداری ملت های جهان هستیم نیز یك رهبری بی بدیل است.فرهادی اظهار داشت: اگر بصیرت و آگاهی نیروهای بسیجی به عنوان مهمترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی نبوداكنون ایران اسلامی در جایگاه اقتدار قرار نمی گرفت.وی یاد آور شد: بسیجیان به عنوان سرمایه انقلاب اسلامی امروز بایدفعال تراز گذشتهبه خنثی سازی توطئه های ضد دینی و فرهنگی گام بردارند.
استاندارد البرز در ادامه به خدمات دولت بسیجی وولایت مدار درایران اسلامی اشاره كرد و افزود: دولت خستگی ناپذیر به دلیل اعتقاد درونی به ولایت و خدمت به مردم،نمونه بارز از یك دولت بسیجی محور است.
وی تاكید كرد: رییس جمهوری اسلامی ایران با اتكا به تفكر بسیجی در بارها در سازمان مللمتحد درمقابل استكبار ایستاد و از آرمانها و حقوق و ملت مسلمان ایران دفاع كرد.در این آیین از 33بسیجی فعال در ادارات و كارخانه های ساوجبلاغ تجلیل شد.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود