3 آذر 1390
شماره خبر: 2530

منويات رهبري الگوي راه تمام مسئولان/ روحيه و تفكر بسييجي در شهرداري كرج حاكم است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

منويات رهبري الگوي راه تمام مسئولان/ روحيه و تفكر بسييجي در شهرداري كرج حاكم است

شهردار كلانشهر كرج با اشاره به اينكه منويات رهبري الگوي راه تمام مسئولان نظام است، گفت: در حال حاضر روحيه و تفكر بسيجي در شهرداري كرج حاكم است.
سيد علي آقازاده در گردهمايي بسيجيان شهرداري كرج در محل باشگاه ميلاد اظهار داشت: در حال حاضر در جامعه تفكر بسيجي حاكم است و جوانان اين مرز و بوم روز به روز پيشرفت معنوي و علمي دارند.
وي با اشاره به اينكه عدم توجه به تفكرات بسيجي در جامعه امروزي مي تواند به عقب افتادگي جامعه منجر شود، افزود: در چنين حالتي كه كشور ما از سوی دشمنان دچار هجمه شده است، حمايت بي چون و چرا از منويات رهبر معظم انقلاب مي تواند ملت را به پيروزي و موفقيت برساند.اين مسئول عنوان كرد: در اين زمينه تمامي دستورات و منويات رهبري بايد به صورت كامل و جامع در جامعه اجرا و تبيين شود.
آقازاده ادامه داد: مسئولان نيز بايد در جهت حفظ و حراست از دستاوردهاي انقلاب اسلامي و تفكر مقدس بسيجي اقدامات لازم را انجام دهند تا وحدت و همدلي افزايش يابد.
شهردار كلانشهر كرج يادآور شد: در حال حاضر بعد از 33 سال شاهد توطئه هاي دشمنان و ایجاد جنگ نرم هستيم كه در اين زمينه نبايد تفكر انقلابي و بسيجي در جامعه كم رنگ شود بلكه بايد با تمام توان و ظرفيت به مقابله با جنگ نرم دشمن بپردازيم.
وي اعلام كرد: هم اكنون نيز در شهرداري و شوراي اسلامي شهر كرج، تفكر و روحيه بسيجي حاكم است، در واقع در اين بخش توانستيم مأموريت هاي خود را به نحو احسن انجام دهيم.آقازاده با بیان اینکه تفکر بسیجی طنین انداز موفقیت در جامعه است گفت:مدیریت شهری و بسیجیان این مجموعه باید برای رسیدن به چشم انداز 20 ساله در خط مقدم باشند .
وی تاکید کرد:بسيجيان شهرداري فرزندان انقلاب هستند و با قاطعیت در عرصه هاي فرهنگي، اجتماعي، عمراني و... در راه خدمت به جامعه اسلامی گام بر می دارند.



منبع:کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود